Nie posiadamy oferty dla wybranej opcji. Wypełnij formularz a przedstawimy Ci dostępne oferty.

Sempati

Kod oferty: WAK581378
obiekt, basen
obiekt
basen
obiekt, basenobiektobiektobiekt, basenbasenbasenteren hotelupokójpokój, łazienkaplaża

Szczegóły oferty

6.9
Magda
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Zalety- widoki zapierające dech w piersiach, błękit morza przed hotelem i imponujące góry za nim -blisko do deptaku ciągnącego się kilometrami - ładne pokoje z dużymi balkonami - przemiła i niesamowicie pomocna młoda dziewczyna z recepcji (przeciwieństwo chłopaka, który ją zamieniał) - cicha okolica i brak dzieci na basenie pozwalają naprawdę odpocząć na leżaku - dobra komunikacja (co chwilę jeżdżą busy)
Wady- zaniedbany basen, bardzo zniszczone leżaki - kawa z proszku, sztuczne pieczywo ala tostowe, wędlina ala mortadela, poza melonem i omletem mało co nie strach było zjeść na śniadanie. Na szczęście nie wykupiliśmy obiadów. Do tego dochodzą czeskie emerytki, które przychodziły jako pierwsze, żeby wyjeść co najlepsze ;) - pokoje czyste ale radzę zwrócić uwagę na pościel i nakrycie.. - gryzące rybki w morzu!!!! weszłam dwa razy i dwa razy mnie pogryzły
Sempati to hotel dla mniej wymagających osób. Wybór dla par i angielskich i czeskich emerytów. Osoby z dziećmi już na zdjęciach powinny zauważyć brak atrakcji przy basenie i zmienić swój wybór zamiast narzekać. Nie jest ton też hotel dla luksusowych dam i korpo królewiczów. Panuje atmosfera spokoju, jest cicho i naprawdę można się zrelaksować nad basenem. Widoki do koła przepiękne. Prywatna plaża jest dużym plusem bo jak się okazuje w okolicy większość zejść do morza to skaliste zbocza. W pobliżu deptak biegnący nad zatoczką. Hotel położony na uboczu, nie ma tam imprez ani super atrakcji. Kilka lokalnych knajpek w okolicy serwujących naprawdę świetne jedzenie (polecam indyjską i u tą u starszego pana zaraz po lewej stronie przy wylocie drogi do hotelu). W pobliżu dosyć duży market. Busy do miasta kursują co chwileczkę, zatrzymują się w każdym miejscu, odwożą każdego pod dom. Na recepcji siedzi bardzo pomocna dziewczyna, pomagała znaleźć dojazd do wyspy żółwi przez grupę na fb, tłumaczyła co i gdzie znajdziemy. Tak samo przyjemne wrażenie zostawił barman serwujący świetną turecką kawę. Minusy to na pewno basen i leżaki, miejscami połamane płytki, o które można się potknąć i leżaki w tragicznym stanie. Na terenie hotelu mieszka pies bez ucha i kot bez ogona, bardzo przyjazne ale zaniedbane, mogą przestraszyć bardziej wrażliwe na piękno osoby. Jedzenie jest sztuczne, aż czuć chemią. Produkty w markecie również chemiczne, tam się po prostu tak je. Mały wybór na śniadanie, na dodatek na coś bardziej zjadliwego rzucają się z samego rana agresywne czeskie emerytki i w rezultacie zostaje tylko melon i jajka. O ile może być ciężko znaleźć w okolicy jakieś śniadania to obiad lepiej sobie odpuścić. Gryzące ryby w morzu, żyją raczej przy brzegu więc dla umiejących pływać mogą nie być problemem. Cypr Północny sam w sobie jest brudny i zaniedbany, podwórka frontu są w miarę ok ale za każdym domem znajduje się istny śmietnik. Widok pokruszonego pełnego kamieni chodnika kontrastuje z widokiem naprawdę imponujących gór. Samochody bez drzwi, wszędzie unoszący się kurz i zasady ruchu samochodowego opierające się na trąbieniu. Trzeba czasu, żeby się przyzwyczaić do zupełnie innej kultury. To co jest natomiast ogromnym plusem to uprzejmość, pomocność i pozytywne nastawienie żyjących tam ludzi. Panuje tam islam, ale podobnie jak u nas są to osoby wierzące ale nie praktykujące. Bezinteresownie pomagają znaleźć busa nawet na migi, zaprowadzają w odpowiednie miejsce, oprowadzają po meczecie i opowiadają o jego historii, w restauracjach nawet jeśli zamówisz samą kawę barman przyniesie Ci wiatrak i da stolik z najładniejszym widokiem ze szczerym uśmiechem i satysfakcją, że pozostawi po sobie dobre wrażenie na turyście. O ile jest Turkiem, niestety mam bardzo negatywne odczucia co do żyjących tam Pakistańczyków, poczynając od chamskiego recepcjonisty i kelnera w hotelu, po cynicznych i śmiejących się, że jesteśmy polakami kelnerów na mieście. Być może po prostu pechowo trafialiśmy ale da się zauważyć tożsame zachowania u przedstawicieli tej nacji. Można odebrać jako minus nie zabezpieczone obiekty zabytkowe ale z drugiej strony można pozwolić sobie wejść wszędzie i zobaczyć więcej niż w krajach europejskich. Wycieczka z Exim Tours byłaby miłym wspomnieniem, gdyby nie przekreśliło go wrażenie jakie pozostawił po sobie rezydent. Zmieniła się godzina wyjazdu na wcześniejszą, mieliśmy to sprawdzić w segregatorze ale ten zniknął. Ani słowa o tym fakcie od pracowników hotelu. O 6 rano zadzwonił hotelowy tel i usłyszałam: madam your taxi is here... bus czekał na nas 30 min, kiedy spanikowani usiłowaliśmy zebrać resztę rzeczy. Mieliśmy poważne opóźnienie przez co mogliśmy nie zdążyć na lot - nie tylko my ale ok 20 innych osób. Kiedy w którymś kolejnym hotelu pojawił się rezydent wdaliśmy się z nim w dyskusję. Facet usiłował z nas zrobić idiotów przed resztą osób. Uznał, że skoro nie było segregatora (z domniemaniem, że pewnie jesteśmy tak głupi że nie potrafiliśmy go nawet znaleźć) mogliśmy po prostu zadzwonić (nie wiem z czego jak Cypr pn jest traktowany jako Azja i nie było tam zasięgu 1 min połączenia milion zł). Podniósł na nas głos, był chamski i opryskliwy. Gdybym kiedykolwiek zachowała się tak w pracy na pewno by mnie zwolnili. Pomijam fakt, że zapytany o coś nie orientuje się za bardzo o danej lokalizacji i że spotkanie polegało na zgarnięciu kasy na wycieczkę, której najdłuższym punktem było wywiezienie nas bez słowa do magazynu z biżuterią gdzie usiłowano nam wciskać pierścionki ze szmaragdami za 13 tys. Żenada! Jeśli chcesz wybrać się na Cypr Pn to na pewno nie polecam Exim.
9.0
Damian Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
ZaletyCiche i spokojne otoczenie w pewnym oddaleniu od jezdni, dobra komunikacja z większymi miastami, plaża w odległości około 200 m od hotelu, bardzo miła obsługa
WadyW pobliżu nie ma atrakcji dla dzieci oprócz basenu i morza, słabo działające wi-fi
Na wakacje pojechaliśmy wraz z 5-letnią córką. Do hotelu dotarliśmy po północy (transfer z lotniska w Larnace trwał około 2,5h), ale zakwaterowanie odbyło się bardzo szybko i sprawnie. W pokoju klimatyzacja działała bez problemu, łóżka były bardzo wygodne, tv ma opcję odtwarzania z USB, łazienka wyposażona była w suszarkę. Pani sprzątająca codziennie wymieniała ręczniki i dodawała mydełka i szampony. Obsługa bardzo miła i pozytywnie nastawiona do gości hotelowych, nie mieliśmy żadnych problemów z porozumiewaniem się łamaną angielszczyzną (z naszej strony :) Jedzenie w opcji HB było bardzo obfite i smaczne. Leżaki przy basenie dostępne były w dużej ilości i nie trzeba było o nie walczyć. W recepcji można było pobrać ręczniki kąpielowe. Jedynymi minusami pobytu było słabo działające wi-fi oraz brak atrakcji dla dzieci typu zjeżdżalnie wodne, place zabaw itp.
4.8
Wojciech Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Para
ZaletyCiężka sprawa...
WadyBrudno, monotonne jedzenie, opłata za napoje podczas kolacji.
Długo się zastanawiałem z moja narzeczoną czy wybrać ten hotel. Gdybym mógł cofnąć czas to na pewno wybralibyśmy coś innego Pokoje \"czyszczone\" po łebkach, stan łazienki pozostawał wiele do życzenia. Ręczniki mocno sfatygowane a niektóre poplamione tak samo z pościelą. Jedzienie... napisze tak jeśli ktoś nie lubi jajek to raczej na śniadaniu nie zje nic innego - bardzo mały wybór, każdego dnia to samo. Panowie kelnerzy już po 9:20 chowali jedzenie - a śniadanie było niby do 10:00. Radzę przychodzić na 8:00 bo jak ktoś zjawi się około 9:00 nie zje już owoców - obsługa nie uzupełnia braków. Kolacje bardzo słabe :/, mały wybór, wszystko jakby \"wczorajsze\". Warto na prawdę wsiąść do busika pojechać 2km w stronę Lapty (4 lita za osobę) i pójść do restauracji na obiad 40-50 Litra za jedno danie ale świeże i bardzo smaczne. Plaża oddalona od hotelu co najmniej 150m (nie tak jak jest napisane 100m), a jak zostaniecie zakwaterowani poza głównym hotelem to musicie przejść około 250 m. My zostaliśmy zakwaterowani poza głównym hotelem \"z tyłu\" w 1 piętrowym budynku (po 6 pokoi na budynek). Plaża ładna ale strasznie zaniedbana :( aż zał patrzeć. Leżaki są ale żeby się załapać na jakiś trzeba mieć wiele szczęścia. (tak samo parasole o ich jakości się już nie będę wypowiadał...). Dziwi mnie to bo to chyba jedyny pozytyw \"hotelu Sempati\". Mogli by zadbać tą o plaże i chociaż od czasu do czasu ją posprzątać plus dodać kosze na śmieci na samej plaży. Na koniec kilka bonusów - w regulaminie hotelu jest zapis dotyczący tego że jeśli ktoś daje swoje kupione produkty ze sklepu do lodówki to obsługa może je zabrać i wyrzucić. Kupa śmiechy na prawdę, od śniadania do obiadu nie ma tam nic sensownego do zjedzenia, jest co prawda coś w barze ale sądząc pod jakości posiłków nie chcieliśmy tam nic dodatkowo jeść. 4 gwiazdki ? na moje oko to 2,5 max. Osobiście nie polecam, radzę spróbować wykupić wycieczkę do innego hotelu.
1.8
Zuzanna
Pobyt - Lipiec 2013Para
ZaletyBrak, wady je przesłoniły.
WadyW hotelu tym byłam z mężem 6 lat temu w 2013 roku. Mieliśmy wykupione tylko śniadania. Podczas pobytu osoby sprzątające zabrały z naszego pokoju owoce i napoje. Sytuacja powtórzyła się trzy razy. Interweniowaliśmy w dyrekcji hotelu i otrzymaliśmy odpowiedź, że kradzież naszych rzeczy była zlecona przez dyrekcję hotelu i nie mamy prawa nic wnosić do hotelu. Bardzo nas to oburzyło. Ostrzegamy przed tym hotelem. Jeśli chcecie miło spędzić wakacje unikajcie hotelu Sempati na Cyprze Północnym. Zuzanna
9.5
Jadwiga Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Grupa przyjaciół
ZaletyPołożony koło morza, długa promenada wzdłuż morza, jedzenie może nie urozmaicone ale bardzo smaczne, tanie drinki w barze, pyszne czerwone lokalne wino, czyste pokoje sprzątane codziennie, miła obsługa, blisko sklep i przystanek autobusowy. Duży basen, leżaków pod dostatkiem, maty na leżakach nowe.
WadyMała publiczna plaża na której nie ma leżaków. Nie wolno wnosić jedzenia do hotelu - w przeźroczystych torbach ;)
Hotel zadbany, ładny basen, smaczne jedzenie, w tej miejscowości w 2017 wybudowano długą promenadę ciągnącą się wzdłuż wybrzeża z funduszy unijnych po której można spacerować jeśli ktoś lubi i podziwiać piękne widoki. Polecam wycieczkę lokalnym busem do Kireny za 1.5 EUR (7 TL) - przystanek blisko hotelu.

Przed podróżą

Paszporty

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.

Wizy

Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane.

W ramach procedury stopniowego przywracania międzynarodowego ruchu lotniczego władze cypryjskie określiły dwie kategorie państw (A i B), z których można będzie podróżować na Cypr. Osoby podróżujące z państw kategorii A muszą nie wcześniej niż 24 godziny przed terminem podróży wypełnić ankietę (Cyprus Flight Pass) uprawniającą do odbycia lotu na Cypr. Osoby podróżujące z państw zaliczonych do kategorii B zobowiązane są dodatkowo do przedstawienia przed wejściem na pokład samolotu negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa (PCR), wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przez podróżą. Polska z dniem 06.07.2020 została przeniesiona do kategorii A. Skład obu grup państw (A i B) jest jednak na bieżąco modyfikowany w oparciu o kryteria stopnia zagrożenia epidemicznego i może w każdej chwili ulec zmianie.

Przy wjeździe na terytorium pozostające poza efektywną kontrolą rządu Republiki Cypryjskiej (tzw. Turecka Republika Cypru Północnego) wymagane jest przedstawienie negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa, wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed podróżą oraz poddanie się kolejnemu testowi po wjeździe do tzw. TRCP. Osoby poddane testom kierowane są na przymusową kwarantannę do wskazanych hoteli w celu oczekiwania na wynik testu, co może potrwać nawet do 72 godzin. Ambasada RP w Nikozji przypomina, że udzielanie pomocy konsularnej obywatelom polskim przebywającym w tzw. TRCP praktycznie nie jest możliwe.