Wspaniały70 opinii100% poleceń
8,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Three Corners Ocean View

Last minute
Kod oferty: WAK21697
basen
plaża
recepcja / lobby
pokój
pokój
basenplażarecepcja / lobbypokójpokójrestauracjarestauracjasiłowniabasensiłowniaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Hotel ma trzy plaże, jedna przy obiekcie i dwie w niewielkim oddaleniu
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    widok na park/ogród, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    2 osobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    06:3003.12.2020 Czwartek
    KTWKatowice
    11:4003.12.2020 Czwartek
    HRGHurghada

    Powrót

    12:3010.12.2020 Czwartek
    HRGHurghada
    16:5010.12.2020 Czwartek
    KTWKatowice

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK21697Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Hurghada

    Opis

    Czterogwiazdkowy Three Corners Ocean View usytuowany jest wzdłuż Abu Tig Marina, przy hotelowym basenie z wyjątkowym widokiem na Morze Czerwone. Hotel oferuje wakacje w ekskluzywnym, stylowym otoczeniu.

    Lokalizacja

    El Gouna, 25km od centrum Hurghady, 30km od lotniska w Hurghady. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    2004 r. Odnowiony w 2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    3km od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, pomost, Do plaży kursuje bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku

    • budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji Oceana

    • przekąski (16:00-17:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w lobby barze

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatna. Wymagana rezerwacja.

    • "Dine Duport" - międzynarodowa

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • bilard

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje

    Płatne

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Nie

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

    • Jak często są sprzątane pokoje? - Raz na tydzień

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie

    • Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - W wyznaczonych godzinach

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - Tak, za opłatą

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Nie

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2m2-2 gości

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

    • Czy na leżakach są materace? - Tak

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Nie

    • Czy leżaki są dezynfekowane? -Tak, po każdym użyciu

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, samoobsługa

    • Czy centrum SPA jest czynne? - Nie

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - Nie

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Tak

    • Czy siłownia jest czynna? - Tak

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Nie

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Przy podejrzeniu choroby zakaźnej - podjęte będą wszelkie kroki aby odizolować chorego wraz ze współtowarzyszem, dodatkowo zidentyfikowane będą wszystkie osoby, które mogły mieć kontakt z chorym. Zostanie wezwany również lekarz

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Poinformowanie służb zdrowia. Zarząd hotelu wraz z wyznaczonymi osobami z personelu będą mogli prowadzić spotkania oraz akcje ratunkowe

    Uwaga !: Hotel nie przyjmuje Gości poniżej 15 r.ż. Pakiet Golden Package zawiera: kosz owoców w dniu przyjazdu, kawa i herbata w pokoju, late check out do 17:00 bezpłatny.

    Aktualizacja opisu

    31.07.2020 16:46

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    SPA

    Siłownia

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    16°C
    Temperatura wody
    24°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.6
    Katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Super hotel napewno znów wrócimy po raz trzeci. Polecam bo jest warto spokój i cisza. Miejsce jest bajeczne i przypomina Wenecje warto tam być i samemu ocenić .
    ZaletySuper przy porcie
    WadyBrak

    7.8
    katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2015Para
    hotel ok, ale poziom \"sprzątania\" pokoi bardzo słaby
    Zaletynad samym morzem
    Wadybrak

    7.8
    Mario Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2014Grupa przyjaciół
    Wrażenie z pobytu bardzo pozytywne. Można jechać jeszcze raz. Obok pięciogwiazdkowych hoteli w okolicy ten z pewnością jest numer jeden !! Bardzo udany i fajny wypoczynek.
    ZaletyFajna dwa baseny i własna niewielka ale urokliwa plaża. Hotel z pomocna obsługą, miłą atmosferą, zadbany i po niedawnej odczuwalnej renowacji.
    Wadyhotel posiada dwa budynki, jeden jest główny z całym zapleczem, z drugiego trzeba dochodzić wiec lepiej wcześniej sie upewnić gdzie jest zakwaterowanie. W pokojach brak internetu, a ten w lobby tez nie należy do najszybszych.

    8.0
    Yahoo
    Pobyt - Czerwiec 2014Grupa przyjaciół
    Przepiekny hotel, polozony przy samym brzegu morza czerwonego. To moja kolejna wozyta tym hotelu (czwarta) i bedzie kolejna planowana na wrzesien :) Urokliwie, bogato, bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, mila obsluga - chociaz wydje sie ze nastawiona na obsluge Anglikow. Wyraznie faworyzowano tę nację podobnie jak i Belgow. (w restouracji podprowadzano ich do stolikow, pzynoszono do obiadu napoje itd.) reszta klientow musiala sobie \"poradzić\" sama :) co akurat dla mnie nie stwarzalo problemu i nie ma wplywu na ocene. Bardzo dobra baz wypadowa dla Kite serferow (moge polecic polska baze Red Sea Zone) zlokalizowana przy plazy hotelowej do ktorej dojezdza darmowy hotelowy bus. Mozna tez skorzystac z transportu typu Tuck Tuck 5LE od osoby na terenie El Gouny bez wzgledu na przejechany dystans. W hotelu przewaga Brytyjczykow, inne nacje to Niemcy, Belgowie, Skandynawowie. Brak Rosjan - co dla mnie bylo ogromna zaletą, Pokoje czyste, codziennie sprzatane, klimatyzacja w kazdym pokoju z indywidualnym sterowaniem. Jedzenie urozmaicone, smaczne, nad kuchnia czuwa belgijski szef kuchni. Przepiekna okolica z marinna dla megaluxusowych jachtow. Dizo opcji proponowanych przez Hotel dla gosci takich jak animacje, oraganiowane wycieczki, dyskoteki, wieczorki itd. Wszystkiego moza sie dowiedziec przy stanowisku Guest Relation przy recepcju w lobby. Przemila europejska obsluga wladajaca kilkoma jezykami w tym angielski, niemiecki, szwedzki. Bylem w hotelu kilka razy i bede tam jezdzil nadal - nie potrafie sie znudzic tym miejscem z czystym sumieniem POLECAM!!!
    Zaletywszystko
    Wadycena - moglo by byc reoche taniej no ale coz za pelne zadowolenie mozna na to przymnkonac oko ;)

    9.3
    Marzena
    Pobyt - Styczeń 2013Grupa przyjaciół
    Bardzo przyjemne miejsce. Kameralny hotel w pięknym otoczeniu. Sympatyczna obsługa, czysto i komfortowo. Ładny pokój, piękne zachody słońca. Warto odwiedzić. Polecam

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do do okazania negatywnego wyniku testu PCR Covid-19.
    W związku z powyższym wjazd do Egiptu jest możliwy:
    1) po okazaniu testu PCR, wykonanego maksymalnie 72 godziny przed podróżą
    2) lub po wykonaniu testu na lotnisku po przylocie do Egiptu, koszt badania to 30 USD/os. Test można wykonać na jednym z czterech lotnisk: Szarm El-Szejk, Taba, Hurghada, Marsa Alam.

    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00