Wakacje.plWczasyEgiptMarsa El AlamDeep Blue Inn (ex Laguna Beach)

Deep Blue Inn (ex Laguna Beach)

Kod oferty: WAK588850
Last minute
Kod oferty: WAK588850
1/5
obiekt, basen
basen
obiekt, basen
basen
pokój

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK588850

Region

Marsa Alam

Opis

Świetny wybór na wakacje we dwoje. Dwa baseny na świeżym powietrzu, smaczna kuchnia i blisko do ciepłego morza, to i jeszcze więcej czeka na nas w Deep Blue Inn Marsa Alam. Dla gości przygotowano także przytulnie wyposażone pokoje i zaplecze sportowe dla aktywnych.

Lokalizacja

17km od centrum Marsa Alam, 77km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 300000m2.

Kategoria hotelu

4

Kategoria lokalna hotelu

4

Data otwarcia

2019 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

120m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 6 budynkach

• 6 budynków deluxe (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• pokoje sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

• junior suite dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracje, bary (3), cukiernia

All Inclusive

(10:00-22:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:30), późny posiłek (22:00-22:50) serwowane w restauracji głównej

• późne śniadanie (10:30-11:30), przekąski (15:00-17:30) serwowane w restauracji na plaży

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• bilard

• aerobik

• siłownia

• animacje

Płatne

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• salon piękności

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak

Aktualizacja opisu

22.10.2021 12:29

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

SPA

Siłownia

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 09.12.2021
07:05
12:25
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 16.12.2021
13:15
16:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

4.5
Marcin G Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2021Rodzina z dziećmi
Zacznę od tego ,że hotel maksymalnie 2*.Przyjazd do niego już jest szokiem, wygląda jak zaplecze dla personelu.Potem dowiadujemy się,że kawa z ekspresu płatna ile to zależy od barmana albo nie wiem u mnie stanęło na 2 dolary ,piwo przy basenie też nie jest w cenie 3 dolarki za buteleczkę. Ta niby restauracja też pozostawia wiele do życzenia podczas obiadu około 30 stopni .Po interwencji u rezydenta byłły owoce i nawet dobre jedzenie ele tylko o koło tygodnia do podpisania papieru że jest ok a polem powrót do normy czyli jak to mówili jedzenia covidowego.Podczas dwutygodniowego pobytu co najmniej 6 razy nie było wody na szczęście nie mieliśmy problemów żołądkowych. Pokoje duże sprzątane codziennie Czytałem opinie że był po remoncie chyba raczej nie.Animacje jeszcze w pierwszym tygodniu jakieś tam były w drugim polegały na włączaniu muzyki a pod koniec nawet i tego brakowało.Animatorow sztuk raz czasem dwa.Jeden bar po siedmiu dniach otworzyli drugi przy plaży na początku lali oryginalne z butelek potem nie koniecznie toalety zaniedbane Jak to pani rezydent powiedziała cztery lokalne gwiazdki.A jeszcze jedno basen czyszczony po siedmiu dniach ale niewiele to już dało trochę brudny Kucharze napewno by coś dobrego ugotowali gdyby mieli z czego z pustego i Salomon nie naleje.Opinię piszę 10 dni po przyjedzie dlatego jest ona wmiarę spokojna bo gdyby ją pisał zaraz po przyjedzie to nie wiem chyba było by dużo kropek czyli wyciszeń .Nie mów nigdy - nigdy ale będę starał się ten hotel omijać.
ZaletyBlisko do morza
WadyRestauracja a raczej stołówka. Bardzo zaniedbane toalety przy niby restauracji oraz przy plaży. Notoryczne braki wody w pokojach nie mówię o butelkowanej.

3.4
Monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Generalnie nie polecam no chyba, że nie posiadasz żadnych wymagań. Hotel max 2* w tym jedna za pogodę, druga za miłą obsługę ale nie na tym urlop polega. Pokoje duże przestronne chociaż nie znaleźliśmy de Lux\'u. Klima non stop się psuła my siedzieliśmy bez niej 3 dni ( temp. w pokoju 36 stopni w toalecie około 50 stopni) po czym trzy razy zmienialiśmy pokój a serwis naprawia klimę w zależności od możliwości. Oferta dla dorosłych tylko z Polski, Egipcjanie przyjeżdżają z dziećmi z innych krajów też a menadżer był szczerze zdziwiony że jest taka oferta w katalogach. Do rafy trzeba iść około 400 mb w głąb morza, żadnego pomostu, ochrony, ratowników, nic. Dostępny jeden bar przy basenie więc jeśli leżysz na plaży to nie doniesiesz zimnego picia a po drodze połowę wylejesz na krzywym chodniku. Kubeczki plastikowe do picia o pojemności 150 ml. Jedna restauracja i najlepiej być jednym z pierwszych bo brakuje jedzenia. Siłownia jest ale nikt nie odważył się z niej korzystać. Bilard w recepcji bez włączonej klimy, kije poklejone taśmą klejącą. Nigdzie w całym ośrodku nie ma środków do dezynfekcji chociaż pojemniki wiszą. Obsługa bardzo miła dwoi się i troi ale braków hotelu nie jest w stanie zmienić. No i hit przy All inclusive piwo w barze 3$ a kawa z expresu 1$, wino butelka 18$.
ZaletyPogoda, przy samej plaży, duże przestronne pokoje, miła pomocna obsługa, basen.
WadyNie zagospodarowany dostęp do rafy, nie działająca klima w pokojach, nie ma pokojów z widokiem bezpośrednio na plażę a w ofercie za dopłatą są, tylko jeden bar, jedna restauracja gdzie po 15 minutach brakuje jedzenia, hotel nie jest tylko dla dorosłych są dzieci, brak zieleni a ogród to jedna wielka piaskownica, przy all inclusive piwo kosztuje 3 dolary a kawa 1 dolara,

1.5
Niezadowolona
Pobyt - Sierpień 2021Rodzina z dziećmi
Jak wyżej , wszystko a raczej nie wszystko opisane . Wad można wymieniać bez liku , ogólnie brud smród i ubóstwo !!!
Zalety Bliskość morza i to tylko to.
Wady Wady to wszystko, począwszy od wyżywienia, do samego hotelu. W basenie wystającą lampa , o którą nie jeden rozwalił sobie nogę! Pokoje duże to akurat plus ale notoryczne przerwy w dostawie wody sprawiają, że odechciewa się wszystkiego. Na stołówce oferta all inclusiv czyli ryż, makaron , co zostanie, jest na kolejny dzień! Brak deserów ( bo te kawałki biszkoptu posmarowanego cienką warstwą czegoś dziwnego i chemicznego, nie wliczam - mix kolorów smak ten sam) brak owoców . Żywiliśmy się zupami , bo większość rzeczy nie nadawała się do jedzenia! Wysuszone nieświeże, masa ludzi w naszym turnusie z rozstrojem żołądka. Jedzenie monotonne , obsługa za karę . Człowiek nie skończył " posiłku" i było zabierane. W życiu takiego czegoś nie widziałam na oczy . Co do obsługi hotelu to tak samo istna porażka . Pan basenowy co wieczór punkt 18 , wygania ludzi z basenu i zasypuje sypkim chlorem basen!!! Istna porażka. Woda mleko , mętna . Cud , że nic nie złapaliśmy w tym pożal się Boże basenie. Obsługa kłamie , że wyjeżdża by otrzymać szybko napiwek. Basenowy bez cienia wstydu stanie i wystawi rękę( pomimo otrzymania napiwku za serwis). Czuliśmy się niczym ludzie z UNICEF . Przyjechaliśmy odpocząć, a trafiliśmy do obozu przetrwania , z nachalnymi ludźmi , barman A..... ( Każdy wie o kogo chodzi). Błagał by pisać o nim dobre opinie , co jest wg . Nas istną porażką, choć robił, kawał dobrej roboty (do czasu otrzymania napiwku w konkretnej wysokości,) potem zaczął olewać ludzi, i wyciągać dłoń po pieniądze!. Ogólnie nie polecam , chyba ,że ktoś ma sporą nadwagę i chce mieć wczasy odchudzająco - przeczyszczające, nie polecam !!!

3.9
Agnieszka Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2021Singiel
Własnie wróciłam z tego hotelu.NIE POLECAM!Na pewno nie jest to hotel 4*jak w ofercie,może 3*.Pokoje rzeczywiście duże ale w moim brak sejfu,zostały po nim dziury i zepsuta klimatyzacja,co w tym klimacie jest ważne.Byłam tydzień i przez ten czas co najmniej 3 pary po przyjeżdzie zmieniały pokój.Nie mam wygórowanych wymagań i nie oczekuję \"złotych klamek\"-to mój 10 pobyt, ale podstawowe sprawy jak woda(w niektórych pokojach na pięrtrze leciała b.słabo)czy klimatyzacja to podstawa.W ofercie Corala to hotel dla dorosłych.Cóż,skoro przyjeżdżają egipskie rodziny z małymi dziećmi.Podczas mego pobytu dodatkowo grupa egipskiej młodzieży,po niej dołączyli egipscy seniorzy.Jedzenie wystarczające,monotonne nawet jak na Egipt.Brak przekąsek,po południu przez pół godziny frytki i hamburgery,pod warunkiem że się załapałęś.Wokół pustynia,dojazd do miasta w zasadzie tylko taksówką(ja nie korzystałam).żadnych atrakcji dla dzieci-placu zabaw itp.Animacje słabe i jest ich niewiele.Z zalet to bliskość plaży gdzie o każdej porze znajdzie się wolny leżak,kawałek rafy z rybkami,kameralność.Nie wiem skąd te dobre opinie, bo hotel jest naprawdę słaby i drinki podają w małych papierowych kubeczkach,czego nie widziałam nigdzie w Egipcie w hotelu 4*.Dla naprawdę mało wymagających klientów i to na własną odpowiedzialność.
Zaletyblisko do plaży,niewiele osób
Wadypołożenie na pustyni,rodziny i egipscy seniorzy

9.3
Zbyszko Klient Wakacje.pl
Pobyt - Luty 2020Para
Uwaga nie patrzcie na opinie o tym hotelu sprzed Października 2019, teraz to inny hotel, po remnocie prowadzą go zupełnie inni ludzie. W trzech słowach - spokój, słońce, rafa. Hotel jest naprawdę blisko plaży, bo jest chroniony przez super wyglądającą rafę, jest dużo leżaków i mało ludzi siedzi na plaży więc mieliśmy ciszę i spokój jak na prywatnej plaży. Z naszego pokoju mieliśmy 25m do plaży, 50m do restauracji i 50m do baru. Idealnie :) Świetna obsługa, naprawdę Ci egipcjanie robili co mogli. Pierwszego dnia pomagał w załatwieniu mojego problemu z klamką w drzwiach do tarasu główny menadżer całego hotelu, to chyba o czymś świadczy. Jedzenie ok, wolę jak robią swoje rzeczy niż te europejskie. W miarę dobre piwo lokalne i to wszystko butelkowane więc można mieć pewność, że jest ok :) Jeśli chodzi o sport to najlepiej tam nurkować przez cały dzień, bo jest gdzie. Poszukajcie sobie fajnych miejscówek, jest też fajna za drugim hotelem mniej więcej 200m za. ps. Lecieliśmy z Gdańska pierwszy i ostatni, nie polecamy, jeśli macie inne lotnika do wyboru.
Zalety+położenie bardzo blisko morza (to mały hotel więc nie trzeba dużo iść, żeby dotrzeć do fajnej dużej plaży przy samej rafie +piękna rafa szczególnie od strony morza dla tych co umieją pływać +duże czyste pokoje z obszernym tarasem +wyremnotowany w 2019 w październiku o czym świadczy np szyba w prysznicu lub nowy tv +obsługa +to kameralny spokojny hotel, nie ma dyskotek, hałasu, dico-polo +Ahmed Giulio - serce tego hotelu, bardzo starał się aby nasz wyjazd był bardzo udany +masaże i spa jak trochę ponegocjujecie to dostaniecie dobrą cenę ;) + daleko od innych hoteli
Wady-mimo remontu to jednak dość stary hotel, czasem coś nie funkcjonuje tak jak należy, ale wszyscy starają się aby było jak w domu, nie spodziewajcie się nie wiadomo jakich luksów. -brak windsurfingu w pobliżu mimo super warunków dobry wiart i płytko
+2

Mapa

Pogoda

25°C
8°C
9

Przed podróżą

NOWE ZASADY POWROTU DO POLSKI - ZAPOWIEDŹ ZMIAN MAJĄCYCH OBOWIĄZYWAĆ OD 15.12.2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią Ministerstwa Zdrowia z 7.12.2021 r. od 15.12.2021 r. przy powrocie do kraju obowiązkowe będzie wykonanie testu PCR lub antygenowego na 24 godziny przed przekroczeniem granicy - dotyczy także zaszczepionych, ozdrowieńców oraz dzieci.

Dodatkowo osoby niezaszczepione oraz nie będące ozdrowieńcami nadal muszą poddać się 14 dniowej kwarantannie licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy. Okres kwarantanny ulega skróceniu w przypadku uzyskania negatywnego wyniku testu PCR na Covid wykonanego po 8 dniach od momentu przekroczenia granicy.

Obowiązek odbycia kwarantanny nie dotyczy osób zaszczepionych na COVID-19 oraz ozdrowieńców.
Informacja jest zapowiedzią - czekamy na oficjalne rozporządzenie Rady Ministrów.


WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).