Wakacje.plWczasyEgiptMarsa El AlamDream Lagoon & Aqua Park Resort (ex. Floriana Dream Lagoon)

Dream Lagoon & Aqua Park Resort (ex. Floriana Dream Lagoon)

Kod oferty: WAK658820
Last minute
Kod oferty: WAK658820
1/7
basen
teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
pokój, 1RW, 1UQ, 1XD, 3EZ, 4DH, 4RM, DBL, DSV, DVP, SRGV/2_4P, SRPV/2_4P, SRSV/2_4P, SGL, SRGV/SGL, SRPV/SGL, SRSV/SGL, SSV, DB1, DS1, DV1, DB2, DS2, DV2
beach bar

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK658820

Region

Marsa Alam

Opis

Hotel położony nieopodal pięknej plaży i ciepłego morza. Idealny wybór na rodzinne wakacje a to za sprawą wielu atrakcji dla najmłodszych. Dla nich przygotowano brodzik, miniklub a także plac zabaw. To miejsce przypadnie do gustu także adeptom aktywnego wypoczynku. Na pobliskiej plaży będziemy moglu spróbować swoich sił w nurkowaniu czy kitesurfingu. Smaczna kuchnia i bogate centrum SPA dopełnią szczęścia podczas urlopu.

Lokalizacja

20km od centrum Marsa Alam, 85km od lotniska w Marsa Alam.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

2006 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dla dzieci, czynne w godzinach 10:00-17:00. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w częściach wspólnych płatne

Plaża

100m od hotelu, prywatna, żwirowa, 1500m długości. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 7 budynkach

• 7 aneksów (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe Garden/pool/sea View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)

All Inclusive

(10:00-23:00)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00)

• przekąski (13:00-15:00), podwieczorek (16:30-17:30)

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

• pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• śródziemnomorska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• miniboisko do piłki nożnej

• aerobik

• animacje

• dyskoteka

Płatne

• bilard

• sporty wodne na plaży

• siłownia

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:00:00-17:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?TAK

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? natychmiastowy transport do szpitala

Aktualizacja opisu

06.04.2021 11:31

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Aquapark

SPA

Disco

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 09.12.2021
07:05
12:25
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 16.12.2021
13:15
16:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

7.8
Ana
Pobyt - Październik 2021Grupa przyjaciół
???? miejsce jest piękne, baseny Ok, morze przejrzyste rybki można oglądać nawet przy brzegu
ZaletyPięknie widoki, plaża bardzo blisko morza ,
WadyPokoje standart średni, lodówki kiepsko chłodzą, ręczniki nie zawsze wymieniane, brak internetu a po zakupieniu w hotelu zasiąg tylko w lobby

2.7
Hanna Dudek
Pobyt - Październik 2021Rodzina z dziećmi
Witam serdecznie właśnie wróciłam całą rodziną z tego hotelu,oprócz pięknego ogrodu nie ma w nim nic ,najpierw pokoje standard tragiczny ,w klimatyzacji grzyb ,brak czajnika lodówka nie działa ,wogole nie sprzątane ręczniki plażowe raz wymienione przez cały tydz.pobytu, woda na 4 osoby 2 butelki 0,5 doprosić się ciężko, na stołówkach brud talerze kubki wyglądają jakby nie były myte, tłuste jedzenie monotonne zimne jak kolacja była na 18 30 miałeś szanse coś zjeść 20 min później pusto, z śniadaniem i obiadem to samo,obsługa w recepcji jak i w barach tragedia, musisz sie prosić o wszystko napoje podają w małych kubeczkach na jedną osobę 2 szt więcej nie dostałeś,opieka rezydenta firmy coral Gabriela żenada ,będąc wielokrotnie w Egipcie jestem bardzo niezadowolona z tego z tego hotelu oraz standardu tego hotelu niezasluguje nawet na 2 gwiazdki, z czystym sumieniem odradzam ten hotel tym bardziej dla rodzin z dziećmi,ludzie pochorowali sie aż do tego stopnia że ściągnięto do hotelu doktora który dziennie przyjmował od rana do wieczora ludzi ,poraz pierwszy widziałam taka sytuację.
ZaletyJedynie piękny ogród wokół hotelu i to by było na tyle.
WadyPokoje tragedia, obsługa także, jedzenie fatalne ,rafa obumarła nic ciekawego .

2.1
Hanna
Pobyt - Październik 2021Rodzina z dziećmi
Witam serdecznie właśnie wróciłam z tego hotelu niestety nie polecam,zawód na całego poprzez zimne posiłki brud niemiła obsługę, ograniczenia w ilości napoi poprzez ich rozcieńczane z wodą. Tym bardziej nie polecam dla rodzin z dziećmi.
ZaletyWitam oprócz pięknego ogrodu ,nie ma zalet tego hotelu.
WadyZimne posiłki,wszędzie brud ,niemiła obsługa, brak opieki rezydenta firmy Coral

6.1
Magda
Pobyt - Maj 2021Para
Największym plusem hotelu jest rafa, codziennie podczas snurkowania żółwie i płaszczki. Piękny zadbany ogród. Pokoje sprzątanie codziennie, jednak jeśli chodzi o ich standard, to pomimo wybrania pokoju w najlepszej części z widokiem na morze, bardzo odbiegał od standardu 5*. Jedzenie w porządku, jednak mały wybór owoców. Przekąski w barze przy basenie kiepskie, w barze na plaży ich całkowity brak. Obsługa barmańska fatalna, napoje w mikrokubeczkach, drinki słabe. Nie pomagały napiwki. Obsługa pomimo opcji all nastawiona na sprzedaż piwa i drinków. Na plus animacje w ciągu dnia i wieczorami. Generalnie hotel dla małowymagających. Nie wybrała bym go ponownie.
ZaletyRafa, ogród
WadyObsługa, pokoje

4.9
bartek
Pobyt - Październik 2019Rodzina z dziećmi
90%wlochow animacje,menu robione pod nich Brac tylko opcje stolowania sie w restauracji koral przy plazy i bedzi ok,wtedy moja ocena ogolna byla wyzsza. Rafa bogata w ryby jak na hotel bez pomostu super szczegolnie dla dzieci bo stojac w wodzie po szyje mozna trafic na zulwia. Quady przy hotelu porazka wycieczka dobra dla dzieci i osob ktore nigdy nie mialy stycznosci z jakim kolwiek pojazdem silnikowym,oszukuja na czasie, nie placic przed wycieczka
ZaletyPiekna rafa mimo braku pomostu,4zulwie ktore sa caly czas ,barakuda mnostwo rogatnic i olbrzymie skupiska ukwialow gdzie jest mnostwo blazenkow,lagodne zejscie obejdzie sie bez butow,ladny ogrod duzo zieleni ale niestety tez komarow Animacja kobra show polecam
WadyJestem juz po raz ktorys w marsa i bylem w roznych hotelach ale uwaga na restauracje w czesci garden,bardzo slabe monotonne jedzenie i maly wybor ,margaryna zamiast masla itd,co innego stolowac sie w restauracji koral gdzie jest juz na pelne 5*smak,wybor wszystko ok,itaka nie informuje o tym klijentow, Przy plazy nie podaja drinkow all tylko piwo Wszedzie plastiki,nawet w zapyzialej recepcji Bardzo slabe przekoski przy basenach i plazy,trzeba zejsc z plazy by moc cos zjesc brak barku w basenie -

Pogoda

25°C
8°C
9

Przed podróżą

NOWE ZASADY POWROTU DO POLSKI - ZAPOWIEDŹ ZMIAN MAJĄCYCH OBOWIĄZYWAĆ OD 15.12.2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią Ministerstwa Zdrowia z 7.12.2021 r. od 15.12.2021 r. przy powrocie do kraju obowiązkowe będzie wykonanie testu PCR lub antygenowego na 24 godziny przed przekroczeniem granicy - dotyczy także zaszczepionych, ozdrowieńców oraz dzieci.

Dodatkowo osoby niezaszczepione oraz nie będące ozdrowieńcami nadal muszą poddać się 14 dniowej kwarantannie licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy. Okres kwarantanny ulega skróceniu w przypadku uzyskania negatywnego wyniku testu PCR na Covid wykonanego po 8 dniach od momentu przekroczenia granicy.

Obowiązek odbycia kwarantanny nie dotyczy osób zaszczepionych na COVID-19 oraz ozdrowieńców.
Informacja jest zapowiedzią - czekamy na oficjalne rozporządzenie Rady Ministrów.


WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).