Jaz Lamaya Resort (ex Iberotel)

Kod oferty: WAK351089
Last minute
Kod oferty: WAK351089
1/33
aquapark
aquapark
basen, aquapark, wakacjepl
aquapark, dla dzieci
aquapark, dla dzieci

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK351089

Region

Marsa Alam

Opis

Należący do cenionej przez turystów sieci hotelowej JAZ. Obiekt dzięki swojemu położeniu - z widokiem na zatokę oraz z bezpośrednim dostępem do rafy koralowej gwarantuje swoim Gościom niezapomniane wakacje nad Morzem Czerwonym.

Lokalizacja

67km od El Quseir, 73km od centrum Marsa Alam, 5km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000m2.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

2005 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: 2 restauracje, bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (3), aquapark (płatny, 19 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 8 dla dzieci, czynny w godzinach 10:00-17:00).

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

150m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 100m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 4 budynkach

• 4 bloki (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (platny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne deluxe: 1 sypialnia, drzwi oddzielające sypialnię i sofę dla dzieci, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne deluxe = pokoje deluxe door

• junior suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja ala carte, bary (3), cukiernia

All Inclusive

(10:00-00:00)

• śniadanie (06:30-10:00), obiad (12:30-14:30), przekąski (12:00-17:00), kolacja (18:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

• możliwość wypożyczenia wózka( za opłatą i w miarę dostępności)

W cenie

• kort do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• bilard

• aerobik

• siłownia

• animacje

• sauna

• dyskoteka

Płatne

• oświetlenie kortów

• centrum SPA

• masaż

• jacuzzi

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - są bezpłatne

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - tak (śniadanie, obiad, kolacja)

• Jak będą serwowane posiłki? - Obsługa kelnerska

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Tak

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 21000m2 - 250 gości

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Tak

• Czy na leżakach są materace? - Nie

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - bezpłatne, indywidualnie pakowane

• Czy leżaki są dezynfekowane? - Nie

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, obsługa kelnerska

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - Tak

• Czy centrum SPA jest czynne? - Tak

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - Nie

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Nie Czy siłownia jest czynna? - Tak

• Czy mini klub jest czynny? - Tak

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Tak

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Tak, zostanie zapewniony specjalnie przygotowany oraz wyposażony budynek dla osób z objawami

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? 1) Lekarz obecny na terenie hotelu oraz przedstawiciel lokalnej służby zdrowia zostaną poinformowani o zaistniałej sytuacji. 2) Zostanie podjęta decyzja o kwarantannie bądź o przewiezieniu chorego do lokalnego szpitala

Hotel należy do kompleksu hotelowego położonego w Madinat Coraya, w którego skład wchodzą hotele: Jaz Grand Marsa, Steigenberger Coraya Beach Resort (tylko dla dorosłych), Jaz Lamaya Resort, Jaz Samaya Resort, Jaz Dar El Madina oraz Jaz Solaya.

• Goście zobowiązani są spożywać główne posiłki w wykupionym hotelu

• Aquapark jest wspólny dla całego kompleksu każdy z hoteli ma własną prywatną wydzieloną plażę

Uwaga!

„Przy zakładaniu rezerwacji pobierana jest dodatkowa obowiązkowa opłata za korzystanie z aquaparku".

Aktualizacja opisu

18.10.2021 12:25

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Aquapark

SPA

Disco

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 09.12.2021
07:05
12:25
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 16.12.2021
13:15
16:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

10
Karolina
Pobyt - Grudzień 2021Para
pierwszą rzeczą w hotelu tak czysty ???? obsługa jest dobre jedzenie tak smaczne w pokoju zawsze czysty zespół animatorów tak aktywny.. program wieczorem tak ciekawy naprawdę przyjdę każdego lata ???? dzięki za wszystkie rzeczy na te wakacje ????????
ZaletyWspaniały pobyt

10
Klementyna
Pobyt - Grudzień 2021Grupa przyjaciół
Obecnie zatrzymujemy się w tym hotelu. Hotel jest nieskazitelnie czysty, nasz pokój jest utrzymywany w bardzo wysokim standardzie, codziennie sprzątany świeżymi ręcznikami, wodą itp. Personel baru jest doskonały i nic nie jest zbyt dużym problemem. Restauracja ma duży wybór ciepłych i zimnych potraw, ponownie personel nie może zrobić wystarczająco dużo dla Ciebie. Zespół animatorów są bardzo aktywne i bardzo ciekawe show każdej nocy. Gorąco polecam ten hotel ?? ??? ?
ZaletyWspaniały hotel rodzinny

10
Elżbieta Tryba
Pobyt - Grudzień 2021Para
Naprawdę podobał mi się nasz pobyt, ogromny kompleks hotelowy, bardzo czysty i personel jest bardzo przyjazny. Jedzenie jest dobre, jest tak duży wybór, że zawsze możesz znaleźć coś, co lubisz. Mnóstwo leżaków, więc nie musisz wstawać wcześnie dla jednego, chyba że chcesz mieć konkretne miejsce, ten hotel ma wiele basenów, dzięki czemu możesz wybrać jeden do garnituru, są baseny dla dzieci, ciche baseny i główne, które mają wiele rzeczy, takich jak aqua aerobik i muzyka, również dużo łóżek na plaży też.
ZaletyWspaniały hotel z genialnym personelem

10
Oliwia Bobińska
Pobyt - Grudzień 2021Grupa przyjaciół
Ładny hotel z pięknym widokiem. Jedzenie jest bardzo dobre, hotel jest czysty, personel jest bardzo zaangażowany. Polecam hotel dla rodzin z dziećmi.
ZaletyBardzo dobry hotel!????

10
Linda Koch
Pobyt - Grudzień 2021Para
Ładna lokalizacja idealny widok przestronne pokoje Hotel jest duży, a zespół jest atutem tego hotelu Cały zespół pomocny i ciepłe powitanie Zespół animatorów zapewni Ci rozrywkę i zajęcie przez cały dzień
ZaletyNiesamowity

Mapa

Pogoda

25°C
8°C
9

Przed podróżą

NOWE ZASADY POWROTU DO POLSKI - ZAPOWIEDŹ ZMIAN MAJĄCYCH OBOWIĄZYWAĆ OD 15.12.2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią Ministerstwa Zdrowia z 7.12.2021 r. od 15.12.2021 r. przy powrocie do kraju obowiązkowe będzie wykonanie testu PCR lub antygenowego na 24 godziny przed przekroczeniem granicy - dotyczy także zaszczepionych, ozdrowieńców oraz dzieci.

Dodatkowo osoby niezaszczepione oraz nie będące ozdrowieńcami nadal muszą poddać się 14 dniowej kwarantannie licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy. Okres kwarantanny ulega skróceniu w przypadku uzyskania negatywnego wyniku testu PCR na Covid wykonanego po 8 dniach od momentu przekroczenia granicy.

Obowiązek odbycia kwarantanny nie dotyczy osób zaszczepionych na COVID-19 oraz ozdrowieńców.
Informacja jest zapowiedzią - czekamy na oficjalne rozporządzenie Rady Ministrów.


WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).