Wakacje.plWczasyEgiptMarsa El AlamMadinat CorayaSteigenberger Coraya Beach (ex Iberotel)

Steigenberger Coraya Beach (ex Iberotel)

Kod oferty: WAK370237
Last minute
Kod oferty: WAK370237
1/20
teren hotelu, basen, video, wakacjepl
obiekt, basen, wakacjepl
basen
basen
teren hotelu, basen, wakacjepl

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK370237

Region

Marsa Alam

Lokalizacja

67km od centrum Marsa Alam, 67km od El Quseir, 5km od lotniska w Marsa Alam INT -RMF. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000000m2.

Kategoria hotelu

5

Kategoria lokalna hotelu

5

Data otwarcia

2001 r. Odnowiony w 2014 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (3), aquapark (płatny, 19 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 8 dla dzieci, czynny w godzinach 10:00-12:30,13:30-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w hotelu płatne

Plaża

50m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: pawilony, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 20 budynkach

• budynek główny (liczba pięter: 2)

• 19 bloków (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Half Board - płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje deluxe: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Half Board - płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

• junior suite: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Half Board - płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracje, restauracje a la carte (3), bary (5)

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (06:00-10:30), obiadokolacja (18:30-21:30)

Restauracje a la carte

• płatne. Wymagana rezerwacja.

• Al Fayruz śródziemnomorska

• Nino's włoska

• Sofra's egipska

All Inclusive

(10:00-00:00)

• śniadanie (06:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji Al Maha

• przekąski (12:00-17:00), podwieczorek (15:00-17:00) serwowane w barze Palmito

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

• Al Fayruz śródziemnomorska

• Nino's włoska

• Sofra's egipska

W cenie

• korty do tenisa ziemnego (2)

• tenis stołowy

• rzutki

• badminton

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka plażowa

• miniboisko do piłki nożnej

• aerobik

• animacje

Płatne

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• squash

• bilard

• siłownia

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Nie

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie

• Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - Tak, w wyznaczonych godzinach

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -Tak, za opłatą

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Opcjonalnie

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 500m2-250 gości

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

• Czy na leżakach są materace? - Tak

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Indywidualnie pakowane

• Czy leżaki są dezynfekowane? -Tak, po każdym użyciu

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, obsługa kelnerska

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - Nie

• Czy centrum SPA jest czynne? - Nie

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - Nie

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Tak

• Czy siłownia jest czynna? - Tak

• Czy mini klub jest czynny? - Nie

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Nie

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Tak, według instrukcji podanych przez WHO

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Zgodne z oficjalnymi instrukcjami od władz, hotel zgłosi przypadek a gość zostanie zakwaterowany w budynku kwarantanny. W przypadku potwierdzenia u gościa zakażenia, zostanie on przetransportowany do szpitala

Uwaga!

Przy zakwaterowaniu hotel pobiera depozyt.

Hotel Tylko Dla Dorosłych

Hotel należy do kompleksu hotelowego położonego w Madinat Coraya, w którego skład wchodzą hotele: Jaz Grand Marsa, Steigenberger Coraya Beach Resort (tylko dla dorosłych), Jaz Lamaya Resort, Jaz Samaya Resort, Jaz Dar El Madina oraz Jaz Solaya.

Goście mogą korzystać z udogodnień i infrastruktury całego kompleksu wedle zasad:

• Aquapark jest wspólny dla całego kompleksu

• Każdy z hoteli ma własną prywatną wydzieloną plażę

• Goście są zobowiązani do spożywania głównych posiłków w wykupionym hotelu

Przy zakładaniu rezerwacji pobierana jest dodatkowa obowiązkowa opłata za korzystanie z aquaparku.

Aktualizacja opisu

13.11.2021 16:00

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Aquapark

SPA

Tenis

All Inclusive

Serwis plażowy

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 09.12.2021
07:05
12:25
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 16.12.2021
13:15
16:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

10
Krzysztof
Pobyt - Listopad 2021Para
spokój / hotel 16+/, wspaniały, dobrze położony, profesjonalna obsługa, dobre jedzenie, animacje, spa, pełny wypoczynek
Zaletywspaniały, dobrze położony, profesjonalna obsługa, dobre jedzenie

10
Dana
Pobyt - Listopad 2021Para
Great hotel, we enjoyed our stay so much. Fantastic hotel and great staff. The food was also great.
ZaletyStaff
WadyNic

10
Anja
Pobyt - Listopad 2021Para
amazing holiday, thanks for the great team for your efforts
ZaletyStaff
WadyNic

10
Marion
Pobyt - Sierpień 2021Para
Bardzo ładny hotel i doskonała obsługa od wszystkich w hotelu, fantastyczne miejsce na relaks, jedzenie jest bardzo smaczne i ma wiele odmian, a pokój był bardzo czysty.
ZaletyStaff
WadyInternet

10
Amore
Pobyt - Sierpień 2021Para
Fantastyczny hotel i świetna obsługa dla całego personelu, jedzenie jest bardzo smaczne, a jakość napojów jest świetna. Program animacji jest fantastyczny, specjalne podziękowania dla Soulyman.
ZaletyAnimation
WadyNic

Mapa

Pogoda

25°C
8°C
9

Przed podróżą

NOWE ZASADY POWROTU DO POLSKI - ZAPOWIEDŹ ZMIAN MAJĄCYCH OBOWIĄZYWAĆ OD 15.12.2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią Ministerstwa Zdrowia z 7.12.2021 r. od 15.12.2021 r. przy powrocie do kraju obowiązkowe będzie wykonanie testu PCR lub antygenowego na 24 godziny przed przekroczeniem granicy - dotyczy także zaszczepionych, ozdrowieńców oraz dzieci.

Dodatkowo osoby niezaszczepione oraz nie będące ozdrowieńcami nadal muszą poddać się 14 dniowej kwarantannie licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy. Okres kwarantanny ulega skróceniu w przypadku uzyskania negatywnego wyniku testu PCR na Covid wykonanego po 8 dniach od momentu przekroczenia granicy.

Obowiązek odbycia kwarantanny nie dotyczy osób zaszczepionych na COVID-19 oraz ozdrowieńców.
Informacja jest zapowiedzią - czekamy na oficjalne rozporządzenie Rady Ministrów.


WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).