Wakacje.plWczasyEgiptMarsa El AlamOnatti Beach Resort (ex. Pirates Gate Onatti)

Onatti Beach Resort (ex. Pirates Gate Onatti)

Kod oferty: WAK313792
Last minute
Kod oferty: WAK313792
1/11
teren hotelu
basen, pool bar
teren hotelu, basen
basen
pokój

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK313792

Region

Marsa Alam

Opis

Czterogwiazdkowy hotel wybudowany w nubijskim stylu jest idealną propozycją dla osób chcących wypocząć nad szeroką i piaszczystą plażą. Zapewnia wiele rozrywek zarówno dla dzieci jak i osób dorosłych.

Lokalizacja

16km od El Quseir, 120km od centrum Marsa Alam, 58km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 62000m2.

Kategoria organizatora

4

Data otwarcia

2010 r. Odnowiony w 2021 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 4 zjeżdżalnie wodne dla dzieci, czynne w godzinach 10:00-17:00. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, pawilony, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 16 budynkach

• budynek główny (liczba pięter: 1)

• 13 bungalowów (liczba pięter: 1)

• 2 aneksy (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracje, restauracje a la carte (2), bary (4), cukiernia

All Inclusive

(10:00-00:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00)

• przekąski (10:00-17:00)

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• płatne. Wymagana rezerwacja.

• Port Royale międzynarodowa

• Guadeloupe owoce morza

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (4)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 3-8 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka plażowa

• bilard

• siłownia

• animacje

• dyskoteka

Płatne

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 200 gości na 8500m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-17:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? Hotel posiada izolatkę

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? Hotel posiada izolatkę

Aktualizacja opisu

23.08.2021 15:12

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Siłownia

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Zjeżdżalnie

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 09.12.2021
07:05
12:25
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 16.12.2021
13:15
16:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

10
Anna
Pobyt - Wrzesień 2021Para
Hotel ma świetna plaże z możliwością zobaczenia rafy , również przez dzieci bo są dość płytkie miejsca. Obsługa miła, zawsze kiedy się o coś poprosi ,potrafią sprostać oczekiwaniom. Mozna by jedynie do czystości się trochę przyczepic ale to w końcu taki kraj a pracują sami mężczyźni, więc powiedzmy że można zrozumieć. Posiłki urozmaicone i smaczne. Sympatyczni wszyscy, barmani, kelnerzy i pan z recepcji. Basen czysty. Nie brakuje leżaków ani ręczników. Ogólnie polecam.
3.8
Piotr
Pobyt - Sierpień 2021Grupa przyjaciół
Proszę się nie sugerować wieloma dobrymi opiniami na tripadvisor, one są pisane na zamówienie. Wybraliśmy ten hotel, ponieważ poleciła nam go osoba z biura, jak i później weryfikowaliśmy opinie na trip. Niestety biuro nie zweryfikowało stanu hotelu po pandemii. Nam po 3 dniach udało się zamienić na inny hotel, bo 2 tygodnie w tym hotelu oznaczało by popsute wakacje. Hotel podobno był odnowiony w 2021 roku, tak jest podane w ofercie, ale to chyba jakaś kpina lub nieprawdziwa informacja. Hotel nie ma nic wspólnego z 4 gwiazdkowym hotelem w Egipcie, jak ktoś chce mieć dobry hotel 4 gwiazdkowy to niech wybierze Utopia. My chcieliśmy spędzić wakacje w dobrej egipskiej 4 i nie zapłaciliśmy mało, na miejscu zastaliśmy wielkie rozczarowanie, jak i reszta Polaków. Podstawowe wady hotelu to: za mało zatrudnionych ludzi do obsługi, co oznacza że wymienione w ofercie bary nie są otwarte wszystkie brakuje produktów w barach, gdyż obsługa jak otwiera drugi bar, musi przenieść asortyment z kolejnego brud na stołówce, gdyż ciężko ją nazwać restauracją jest czas kiedy na stołówce brakuje talerzy nie działające automaty do kawy oszczędzania na klimatyzacji w stołówce podawanie przez obsługę wybranych posiłków typu sałatki, owoce oraz ciasta, co nie powinno mieć miejsca dla tego typu pożywienia. Niekiedy obsługa podawała owoce gołymi rękami zapyziałe pokoje, z niedziałającymi sejfami, prysznicami z kamieniem oraz wadliwą klimatyzacją. Tą ostatnią próbowano naprawić, ale bez skutku. Brak animacji. Ludzie sami sobie organizowali rozrywkę, po czym manager hotelu biegał z aparatem, robiąc im zdjęcia wysyłając do biura, że animacje są brak przekąsek na plaży i przy basenie. Raz po awanturze napiekli naleśników i robili ludziom zdjęcia, jak podchodzą i biorą przekąski, żeby robić propagandę dla biur podróży Podsumowując, dopłaćcie naprawdę kilkaset złotych do sprawdzonego hotelu, a nie pakujcie się za 300- 500 złotych w tańszy hotel.
5.8
Kobieta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Grupa przyjaciół
Jak wyżej. Nie polecam. Opinie są dobre, ale chyba stare bo to co prezentuje ten hotel to porazka.
ZaletyMały kameralny, wszędzie blisko. Plaza ladna. Fajne molo z super zejściem na rafy gdzie jest mnóstwo rybek.
WadyDla nas największy problem z jedzeniem i obsługa hotelu. Bardzo maly wybór porównując hotele w tej samej klasie. Owoce - melony i arbuzy niedojrzałe. Pomarańcza wyschnięte. Jedynie dobre winogrona. Sniadania totalna porażka. Mleko w proszku, jajka, serki średnie w smaku. Naleśniki zawsze zimne. Ciasteczka najczęściej wczorajsze. Obiady troche lepsze. Kolacje do zaakceptowania. Woda pol litra na osobę reszta w uzupelniaczach nalewana z kranu. Czystość w restauracji to kolejna porażka. Nie zachowują zadnych zasad bezpieczeństwa covid. Jakość jedzenia niestety beznadziejna. Bar na plazy podaję tylko napoje i alkohol a w ofercie miały być przekąski.Brudno niestety. Internet słaby tylko w lobby.

2.4
Ola
Pobyt - Sierpień 2021Grupa przyjaciół
Piszę tą opinię jako ostrzeżenie dla wszystkich, którzy chcą pojechać do tego hotelu na wakacje. Nie jedźcie tam!!! Sam hotel może i nie taki zły, ale pokoje brudne, zaniedbane, mieliśmy mrówki w łazience, a goście w pokoju obok karaluchy. Klimatyzacja zagrzybiała i wydaje głośne odgłosy, prysznic ze słabym ciśnieniem (kobieta włosów nie umyje). Boy hotelowy słabo sprząta, przejeżdża szmatą przez środek pokoju omijając kąty i łazienkę i jeszcze domaga się napiwku. Grzebie w rzeczach i w szafie. Przysługuje 1 butelka 0,5 l wody na głowę na dzień, co jest nie do pomyślenia w takim klimacie i temperaturze, a woda ta i tak głównie służy do płukania ust, która często dostarczana jest do pokoju dopiero późnym popołudniem. Problem z papierem toaletowym, po prostu go brakowało. Hotel nie ma 3 restauracji, tylko 1 jadalnię i to słabą. Jedzenie niedobre, często zdarzały się spleśniałe pomidory czy ryba. 90% gości miała zatrucie pokarmowe. Talerze brudne z resztkami jedzenia. Stoły na jadalni brudne, lepiące się, zalane i zniszczone. Wszystkie napoje serwowane w plastikowych kubkach zamiast w szkle. Słaby alkohol i drinki, właściwie to drinka gość musi skomponować sobie sam, a może on się składać z np. wódki i coli i to wszystko. Pomost inny niż na zdjęciach, którymi się reklamuje. Obsługa hotelowa słaba, menager hotelu kłócił się z nami gdy chcieliśmy polepszenia warunków w hotelu. Brak snack baru na plaży. Częste remonty w strefie basenowej, panowie układali kamyki i fugowali, wszędzie walały się wypalone papierosy i małe kamyki, które wbijały się w stopy i raniły do krwi. Animacje beznadziejne, animator pojawił się raz rano prowadząc poranną gimnastykę przy basenie, podczas której masował uczestników, a jak wiadomo nieudolnym masażem można zrobić wielką krzywdę. Wieczorne animacje odbyły się 2 razy i to tylko i wyłącznie przy pomocy gości, bez których takowe nie odbyły by się. Animatorzy powinni sami zapewnić rozrywkę i zaprezentować jakiś poziom, a w tym wypadku to goście robili całe show. Mogłabym wymieniać i wymieniać, to nie ma końca. Nie polecam tego hotelu największemu wrogowi! Nie jedźcie tam!
Zalety-basen -plaża -rafa
Wady-brudne pokoje -niedobre jedzenie -brud na jadalni -brak restauracji a\\\'la carte -kiepska obsługa hotelowa -trzeba płacić za wodę -niedziałające zjeżdżalnie wodne -ciągłe remonty w strefie basenowej -brudne leżaki -porozrzucane papierosy -mrówki, karaluchy

3.3
Kamila
Pobyt - Styczeń 2020Para
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Podczas zakwaterowania recepcjonista oczekuje łapówki za "lepszy pokoj",a następnie po 10 minutach łaskawie sprawdza rezerwacje i wymienia klucze na wykupiony pokój przy basenie. Internet działa wyłącznie przy recepcji, spowolniony gdy korzysta więcej osób. Pokój z widokiem na basen i balkonem - w styczniu zimny (plus za działający ciepły nawiew). Lazienka najlepsze lata ma już za sobą - cieknaca woda z kranu, zepsuta uszczelka, często żółta woda lub całkowity jej brak, zapach trudny do zniesienia, prysznic a wlasciwie natrysk z paskudną podłoga i ścianami (można obawiać się grzybicy). Ręczniki i pościel w ogóle nie wymieniana. Sprzątanie pobieżne. Woda butelkowana pojawiła się po zgloszeniu u rezydenta, a male mydełko i żele raz na pobyt po 4 dniach. Stołówka, bo nie można jej nazwać restauracją, nie zachęca do jedzenia - brudne sztućce, często brak filiżanek, klejąca się podłoga, brak serwetek. Brudne okna w spokoju i w lobby. Basen z podgrzewaną wodą w styczniu raczej chłodny. Ogród zadbany. Plaża i molo to najlepsze punkty tego hotelu. Animatorzy ok. Miły pan z hotelowego sklepiku. Obsługa pracuje tylko gdy w hotelu jest szef i ich kontroluje. Obok hotelu trwa budowa, przez co od rana słychać hałas, otoczenie poza hotelową plażą zasypane śmieciami. Zdecydowanie hotel przestarzały, trudny do zniesienia, nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie polecam.
ZaletyPlaża, molo, rafa Animatorzy
WadyŁazienka Brak internetu Obsługa Jedzenie

Mapa

Pogoda

25°C
8°C
9

Przed podróżą

NOWE ZASADY POWROTU DO POLSKI - ZAPOWIEDŹ ZMIAN MAJĄCYCH OBOWIĄZYWAĆ OD 15.12.2021 r.

Zgodnie z zapowiedzią Ministerstwa Zdrowia z 7.12.2021 r. od 15.12.2021 r. przy powrocie do kraju obowiązkowe będzie wykonanie testu PCR lub antygenowego na 24 godziny przed przekroczeniem granicy - dotyczy także zaszczepionych, ozdrowieńców oraz dzieci.

Dodatkowo osoby niezaszczepione oraz nie będące ozdrowieńcami nadal muszą poddać się 14 dniowej kwarantannie licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy. Okres kwarantanny ulega skróceniu w przypadku uzyskania negatywnego wyniku testu PCR na Covid wykonanego po 8 dniach od momentu przekroczenia granicy.

Obowiązek odbycia kwarantanny nie dotyczy osób zaszczepionych na COVID-19 oraz ozdrowieńców.
Informacja jest zapowiedzią - czekamy na oficjalne rozporządzenie Rady Ministrów.


WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).