Bali Beach & Village




















Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
2 osobowy
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Kreta
Opis
Obiekt położony jest na północnym wybrzeżu Krety, w jednym z najpiękniejszych wakacyjnych miejsc na wyspie - w wiosce rybackiej Bali. Goście hotelu mają do dyspozycji m. in. baseny i posiłki w All Inclusive.
Lokalizacja
35km od Rethymno, 55km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 6000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
1980 r. Odnowiony w 2007 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), 2 baseny odkryte.
Internet
• Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
70m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 80m długości, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 6 budynkach
• 3 budynki główne (liczba pięter: 2)
• 3 aneksy (liczba pięter: 3)
Typy pokoi
• pokoje twin Bali Beach dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje twin Bali Village dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje ekonomiczne Bali Village dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, bary (4)
All Inclusive
(10:30-23:00)
• śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (11:00-15:00), podwieczorek (11:00-15:30) serwowane w wyznaczonych barach
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
Płatne
• bilard
Dodatkowe Informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 30 GOŚCI NA 200m2 30
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, ZGODNIE Z HOTELOWYMI PROTOKOŁAMI HIGIENY
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Podatek Turystyczny
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
03.11.2020 12:19
Usługi dostępne w hotelu
All Inclusive
Serwis plażowy
Mapa i atrakcje okolicy

Muzem Archeologiczne w Heraklionie
33 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Twierdza Kules w Heraklionie
33 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej

Ruiny w Knossos
37 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej

Cretaquarium
46 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej

Wąwóz Samaria
76 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej

Pogoda
Przed podróżą
UWAGA!
W związku z wprowadzeniem zakazu poruszania się na terenie całej Grecji realizacja wyjazdów w celach innych niż powrót do miejsca zamieszkania może okazać się niemożliwa. Decyzja dotycząca wjazdu na terytorium Grecji jest podejmowana przez upoważnione władze sprawujące nadzór nad granicami państwowymi. Władze Grecji zastrzegają sobie w każdym momencie możliwość zmian decyzji odnośnie otwarcia granic dla ruchu osobowego, zgodnie z aktualną oceną zagrożenia COVID-19.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.