Dobry13 opinii
6,4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Happy Days (Georgioupolis)

Lato 2021
Kod oferty: WAK638540
obiekt, basen
obiekt, teren hotelu, basen
basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby
obiekt, basenobiekt, teren hotelu, basenbasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokój, balkon / taraspokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójrestauracjarestauracjadrink bardrink bardrink barrozrywkateren hotelu
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Egzotyczna plaża na wyspie Elafonissi - przekonacie się o tym sami jak tylko zatopicie stopy w jej różowym piasku.
  • Laguna Balos - najpiękniejsza i najliczniej fotografowana laguna Europy z soczyście turkusową wodą.
  • Wąwóz Samaria - najdłuższy suchy wąwóz w Europie - niebywała gratka dla miłośników piękna naturalnej przyrody.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    widok na park/ogród, superior
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, superior
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    wpPilotCW
    Kup wycieczkę online a dostęp do WP Pilot otrzymasz gratis!
    Zgarnij kod 14 dniowego dostępu do WP Pilot - telewizji online i oglądaj 35 kanałów TV gdziekolwiek jesteś
     Sprawdź teraz 
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    07:2002.05.2021 Niedziela
    WMIWarszawa - Modlin
    11:1502.05.2021 Niedziela
    CHQChania

    Powrót

    11:4009.05.2021 Niedziela
    CHQChania
    13:4009.05.2021 Niedziela
    WMIWarszawa - Modlin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK638540Region: KretaOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    W miejscowości Kavros, ok. 3km od kurortu Georgioupolis, ok. 42km od lotniska w Chanii, ok. 40km od Chanii, ok. 100km od Heraklionu.

    Plaża

    Przy hotelu, publiczna, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Leżaki i parasole na plaży za opłatą. Goście z wykupioną opcją all inclusive leżaki i parasole w cenie. Ręczniki plażowe za pobraniem depozytu 10 Euro dla wszystkich gości hotelowych.

    Hotel

    Happy Days Beach to malowniczy kompleks bungalowów położonych bezpośrednio przy plaży w rejonie Kavros, w kurorcie turystycznym Georgioupolis na Krecie. W jego skład wchodzą wspaniałe bungalowy z widokiem na morze, góry lub ogród.

    Do dyspozycji gości

    Recepcja, małe lobby, restauracja Pinelopi, bar przy basenie Akti, restauracja a'la carte Acropolis i bar serwująca kuchnię włoską. Za opłatą usługi prania i prasowania. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa i Mastercard.

    Internet

    Bezpłatny internet WiFi w miejscach ogólnodostępnych.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: 2 baseny, leżaki i parasole przy basenach, ręczniki (depozyt),

    Odpłatnie

    Dla dzieci

    Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, bezpłatne łóżeczka na zamówienie przed wylotem.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 83 pokoje. Pokoje typu superior dwuosobowe z możliwością jednej dostawki. Składa się z łóżka podwójnego lub dwóch pojedyńczych oraz kącika wypoczynkowego z sofą, która może służyć jako łóżko dla trzeciej osoby. Wyposażone w łazienki ( suszarka do włosów, prysznic, kosmetyki), klimatyzację, TV/SAT, telefon oraz balkon lub taras. Wynajęcia sejfu 3 Euro/dziennie. Goście z wykupioną opcją all inclusive sejf mają w cenie. Pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą.

    Wyżywienie

    HB śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.

    All Inclusive śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Późne śniadanie, przekąski, popołudniowa kawa, herbata. Lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe w godzinach 10.00-24.00 w wyznaczonych barach.

    Informacje dodatkowe

    https://happydayshotel.com

    Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach.

    Cena

    Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini, Kos i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.

    Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.

    Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:

    1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc

    3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc

    4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc

    5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc

    W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    Dla Przelotów Low Cost

    Ceny Dodatkowego Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

    Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

    Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg

    Ryanair: 10kg/20kg

    EasyJet: 15 kg, cena ok. 300 PLN; 23 kg, cena ok. 350 zł.

    Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

    Usługa daje mozliwość

    • zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

    • zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

    • pierwszeństwo wejścia na pokład

    • Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

    EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Dokumenty podróży

    DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

    Covid- 19

    Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji.

    Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne.

    Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej.

    Zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej.

    Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być:

    A. Krajowe laboratoria referencyjne

    B. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub

    C. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19).

    Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19

    Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.

    Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:

    Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:

    • Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,

    • Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,

    • Banki,

    • Gabinety lekarskie,

    • Budynki komunalne (inne usługi publiczne),

    • Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)

    • Salony fryzjerskie i kosmetyczne.

    Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:

    • Cały transport publiczny,

    • Taksówki,

    • Supermarkety,

    • Szpitale,

    • Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,

    • Windy,

    • Statki,

    • Samoloty,

    • Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.

    Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie

    Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:

    Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.

    Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.

    Transfer

    Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.

    Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.

    Hotele

    Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:

    • Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.

    • Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.

    • Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.

    • Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.

    • Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.

    • Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2metrowego dystansu społecznego.

    • Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.

    • Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.

    • Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.

    • Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.

    • Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.

    • Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).

    • Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.

    • Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.

    • SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.

    • Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.

    • Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa i atrakcje okolicy

    Wąwóz Samaria

    31 km w linii prostej od hotelu
    Wyprawa na wąwóz to jedna z największych atrakcji turystycznych na Krecie. Jest to najdłuższy suchy wąwóz w Europie - ma aż 18 km długości (dla turystów udostępnionych jest 16 km szlaku). To niebywała gratka dla miłośników piękna naturalnej przyrody i wędrówek górskimi szlakami. Na trasie zobaczymy unikatowe gatunki roślin i zwierząt (na pewno w pamięć zapadnie nam spotkanie z kozami Kri-Kri - symbolem Krety) i nietypowe formacje skalne. Szlak zaczyna się w wiosce Omalos (na 1227 m n.p.m.), następnie wiedzie skrajem koryta rzeki Taras (koniecznie zatrzymajmy się tam aby zwiedzić XIV-wieczne freski w cerkwi) oraz przecina koryto górskiego strumienia. Ukoronowaniem wyprawy są słynne Stalowe Wrota - miejsce, w którym wąwóz osiąga szerokość 3,5 m. Czas przejścia to ok. 6 h. Wycieczka wymaga dobrej kondycji i sportowego obuwia. Koszt biletu to ok. 5 Euro.

    Zobacz więcej

    Wąwóz Samaria

    Zatoka Balos

    69 km w linii prostej od hotelu
    Laguna Balos to jedna z najczęściej fotografowanych lagun na Krecie i w Europie. Nie można się temu dziwić bo po prostu jest zjawisko piękna - turyści porównują pobyt na lagunie ze scenerią z reklamy batonika Bounty - krystalicznie czysta, turkusowa woda, miejscami o kolorze szafirowym skontrastowanym z idealną bielą piasku zachwyca i zaprasza do zanurzenia się w tym zjawiskowo pięknym krajobrazie. Będąc na Krecie po prostu trzeba ją zobaczyć. Niegdyś była Zatoką Piratów, teraz odkryła swoje skarby na nowo. Najbardziej popularnym sposobem dotarcia jest rejs promem z portu oddalonego o 3 km od miasteczka Kissamos.

    Zobacz więcej

    Zatoka Balos

    Gramvoussa

    71 km w linii prostej od hotelu
    Wycieczka na Gramvoussę to gratka dla amatorów sielskiego relaksu pośród pięknych krajobrazów. Rejs na tą bezludną wyspę to obowiązkowy punkt na mapie zwiedzania zachodniej Krety. Na wyspie znajduje się jej główna trakcja - słynny zamek wybudowany w 1579 r. przez Wenecjan. Zjawiskowe jest już same jego położenie - na szczycie stromej skały, w najwyższym punkcie wyspy. Widoki rozpościerające się z jego murów o długości 272 m są głównym powodem wypraw w te strony. Oprócz pięknych widoków zamek ma także inne walory - skrywa w swoich komnatach wiele legend, na pewno z ust przewodnika usłyszymy tę o ukrytym w nim skarbie.

    Zobacz więcej

    Muzem Archeologiczne w Heraklionie

    76 km w linii prostej od hotelu
    Będąc na Krecie po prostu nie można go nie odwiedzić. To unikalne na skalę europejską muzeum i zarazem jedno z największych w Grecji. To podróż do przeszłości - nietuzinkowa lekcja historii przez ostatnie 5500 lat Krety. W 20 salach znajdziemy unikatowe dzieła sztuki (także z bardzo ważnego dla Krety okresu minojskiego), miedzy innymi: sarkofagi, freski, ceramikę, narzędzia, nagrobki oraz słynne znaleziska takie jak dysk z Fajstos (1650-1600 p.n.e., nazywany także pierwszą minojską płytą CD - według licznych badaczy jest na nim zapisana modlitwa do bogini-matki) i figurka Bogini z wężami (1700-1450 p.n.e.). Muzeum znajduje się w ścisłym centrum Heraklionu, ceny biletów wstępu to: normalny 4 Euro, ulgowy: 2 Euro, dzieci i młodzież poniżej 18 lat - wstęp wolny.

    Zobacz więcej

    Twierdza Kules w Heraklionie

    76 km w linii prostej od hotelu
    To żelazny punkt w programie zwiedzania Krety. Wybierając się na twierdzę zyskujemy: możliwość przespacerowania się murami obronnymi, z których roztacza się cudowna panorama na miasto i port oraz zwiedzanie wnętrza twierdzy i spacer po falochronie. Twierdza została zbudowana przez Wenecjan, którzy nazywali ją morską twierdzą. Była wówczas elementem fortyfikacji, które niczym ochronny pierścień otaczały Kretę. Jej budowa trwała aż 17 lat, ściany murów w niektórych miejscach mają aż 3 metry grubości. Bilet wstępu na twierdzę kosztuje tylko 2 Euro - dzięki jego zakupowi zwiedzimy 26 pomieszczeń, w których kryją się armaty, magazyny z amunicją oraz więzienie.

    Zobacz więcej

    Twierdza Kules w Heraklionie

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    14°C
    Temperatura wody
    20°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.5
    Marek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2016Para
    Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni właściwie wszystkim. Hotel jest po remoncie także zdjęcia ze strony są nie aktualne i na żywo wygląda naprawdę dobrze. Bardzo ładne dojście na plaże zarówno zatłoczoną i z parasolkami jak i bardo piękną i dziką gdzie jest dużo miejsca pod drzewami w cieniu. Pokoje były codziennie sprzątane i ładne z TV (bak polskich kanałów) bez lodówki i z bardzo drogą klimatyzacją (8 euro/doba) pomimo że wszyscy w umowach mieli klimatyzację w cenie trzeba było dopłacić. Co do jedzenia to było bardzo smaczne i zróżnicowane (przez tydzień nie powtórzyło się żadne danie poza śniadaniami które codziennie były podobne). Co do alkoholi mieli bardzo dobre piwo a drinki były standardowe, po 18 dochodziły bardziej finezyjne np. cuba libre. Internet raczej słabo działający i brak animacji, obsługa była bardzo sympatyczna i pomocna. W ostatni dzień pomimo wymeldowania się z hotelu o 12 mogliśmy korzystać z all inclusive aż do wyjazdu po godzinie 20. Ogólnie hotel w 100% zasługuje na 3 gwiazdki zwłaszcza na greckie warunki i widać że wszyscy bardzo się starają. Mogę go spokojnie każdemu polecić.
    Zaletyplaża jedzenie obsługa położenie cena
    WadyKlimatyzacja kosztuje 8 euro za dobe Słabo działające WI-FI w lobby

    8.3
    Edward Małek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2012Para

    7.9
    Marynia
    Pobyt - Czerwiec 2012Para

    4.1
    zofia
    Pobyt - Czerwiec 2009Para
    hotel Happy Days to jakas pomyłka !!!! i napewno nie jest to standard na 3 gwiazki. Jedzenie stare, ochydne w smaku z robalami. Basen mały, pokoje w sumie czyste i sprzatane - ale to na pewno ze wzgledu na ilosc skarg złożonyc przez nas podczas pobytu na jedzenie i standard. Nie ma klimatyzacji w pokojach co w lipcu jest katastrofą i nie mówiąc juz o lodówce w pokoju !!!! Mam nadzieje ze TRIADA zrezugnuje z oferowania tego hotelu swoim klientom!
    3.9
    wojtek
    Pobyt - Maj 2009Para
    HOTEL HAPPY DAYS W THEOLOGOS NA RODOS TO KATASTROFA !!!!! Wstrętne , nieświeże , monotonne jedzenie . W hotelu nie ma telewizora nie mówiąc już o markecie . Nie ma baru przy basenie . Jest za to smród i dziadostwo . Nie ma żadnego placu zabaw dla dzieci , internet był zepsuty .Jeżeli cenicie Państwo swój czas i pieniądze nie jedźcie tam . NIGDY WIĘCEJ TRIADY . Jak można oferować ludziom wypoczynek w takim dziadostwie ? Jak można tak kłamać w opisie hotelu? SKANDAL !!!!!

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że dla podróżujących liniami lotniczymi z Polski wjazd na terytorium Grecji dozwolony jest pod warunkiem przedstawienia negatywnego wyniku testu diagnostycznego na koronawirusa, wykonanego metodą PCR poprzez pobranie wymazu z ust lub nosa. Test powinien zostać przeprowadzony w ciągu ostatnich 48 godzin przed wjazdem do Grecji, w laboratorium rekomendowanym przez resort zdrowia kraju pochodzenia podróżującego lub kraju tranzytowego. Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej. Obostrzenia dla podróżujących liniami lotniczymi z Polski obowiązują od 7.11.2020 r. Pozostaje utrzymany bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojego pobytu na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form). Obowiązek ten dotyczy także dzieci.

    UWAGA!
    W związku z wprowadzeniem zakazu poruszania się na terenie całej Grecji realizacja wyjazdów w celach innych niż powrót do miejsca zamieszkania może okazać się niemożliwa. Przed wybraniem się w podróż sugerujemy kontakt z przewoźnikami realizującymi przewóz. Decyzja dotycząca wjazdu na terytorium Grecji jest podejmowana przez upoważnione władze sprawujące nadzór nad granicami państwowymi. Władze Grecji zastrzegają sobie w każdym momencie możliwość zmian decyzji odnośnie otwarcia granic dla ruchu osobowego, zgodnie z aktualną oceną zagrożenia COVID-19.

    Dodatkowe opłaty

    W Grecji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu wynosi od 0,25 do 4 EUR za dzień pobytu, a dokładniej:

    1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
    2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.

    Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00