Bardzo dobry19 opinii89% poleceń
8.1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Nordeste Playa

Kod oferty: WAK629017
Last minute
Kod oferty: WAK629017
teren hotelu, pokójteren hotelu, basenteren hotelu, basenrecepcja / lobby, teren hoteluteren hotelu, pokójteren hotelu, pokójteren hotelu, łazienkateren hoteluteren hoteluobiekt, teren hoteluteren hotelu, SPAteren hotelu, sport i rekreacja, siłownia
teren hotelu, pokój
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby, teren hotelu
teren hotelu, pokój
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Opis oferty

Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK629017

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - nordeste playa hotel

Hotel Nordeste Playa położony jest w centrum Can Picafort. Plaża znajduje się zaledwie ok. 70m od hotelu, a w sąsiedztwie hotelu znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe. Odległość do lotniska na Majorce (PMI) wynosi ok. 64km.

Adres - nordeste playa hotel

Calle Via Francia-cp, 10, 07458 Can Picafort, Majorka

Tel: +34 971 85 00 17 , Web

Www.hotelnordesteplaya.es

Wyposażenie

Hotel zbudowany został w roku 1975. Goście mogą rozgościć się w jednym z 233 przytulnych pokoi. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę kwater podkreśla boczny widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Covid19 – majorka- all inclusive

Uwaga: W przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuje ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi, serwowane są tylko 3 napoje alkoholowe na osobę i tylko w porze lunchu i kolacji, organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Studio fitness i tenis stołowy, jak również za opłatą bilard stanowią część oferty rekreacyjno-wypoczynkowej obiektu. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Zespół animatorów hotelu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego na 72h przed przylotem) lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/

Lub

https://www.spth.gob.es/

Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021, 13.07.2021

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Sobota, 02.10.2021
06:00
08:45
WROWrocław
PMIMallorca

Powrót

Sobota, 09.10.2021
09:20
12:05
PMIMallorca
WROWrocław

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

balkon lub taras, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

9.1
Violeta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
Byliśmy w tym hotelu w lipcu (3 osoby dorosłe). Hotel godny polecenia, pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki, posiłki urozmaicone, zawsze były też świeże owoce, ciasta, torty, galaretki, lody, bardzo duży wybór, nigdy niczego nie brakowało, ponieważ obsługa sprawnie uzupełniała, bar czynny cały dzień (woda, soki, napoje gazowane, pyszne drinki), lokalizacja super, blisko do plaży, plaża szeroka piaszczysta, przystanek autobusowy przy hotelu, w centrum miasteczka, blisko do sklepów (z barów i restauracji nie korzystaliśmy ponieważ w hotelu było wszystko). Super wakacje, polecam.
ZaletySmaczne i urozmaicone posiłki, blisko plaży, w centrum miasteczka

9.8
Renata Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2018Para
Hotel położony bardzo blisko plaży i pięknej promenady.Pokoje codziennie sprzątane ,pyszne jedzenie.Bardzo mili barmani i mocne drinki. Większość turystów w hotelu to Niemcy. Wieczorami występy lub tańce.Hotel godny polecenia ,jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu.
Zaletylokalizacja ,znakomita obsługa,pyszne jedzenie
Wadybrak

10
jola
Pobyt - Czerwiec 2018Grupa przyjaciół
Byliśmy w czerwcu od 20go do 1go lipca jesteśmy bardzo zadowoleni hotel czyściutki bardzo dobre i urozmaicone posiłki .Obsługa bardzo grzeczna i sprawna nie ma do niczego kolejek .Robią super drinki. Pan na basenie bardzo sprawny i zawsze z uśmiechem robi fajne koktajle.Hotel czysty pokoje nowiutkie dbają o wszystko aby było ok.Brawo dla menadżera hotelu że tak wszystko sprawnie się odbywa .Jeszcze pochwalę kucharzy fantastycznie gotują wszystko pyszne te goloneczki w kapustce pycha kaczuszki oraz za przepyszne śledzie w cebulce dziękujemy a było nas sześć osób i wróciliśmy zachwyceni całością BRAWO.
ZaletySuper położenie .Wspaniała atmosfera bardzo dobre posiłki.
Wadybrak

10
Anna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Kwiecień 2018Singiel
Hotel po remoncie,czysciutko,pokoje sprzatane codziennie,bardzo porzadnie.Obsluga mila i uczynna zarowno w recepcji jak i w barze i na stolowce.Jedzenie wspaniale duzo specjalow majorkanskich w tym owocow morza i serow.Smaczne potrawy przygotowywane na stanowisku cooking show,paella perfekcyjna.Drinki dobre i mocne. W hotelu znajduje sie kryty basen z podgrzewana woda i 2 male baseny zewnetrzne,jest tez silownia. Wieczorami wystepy lub muzyka taneczna. Najwiekszym plusem jest polozenie hotelu przy ulicy,blisko plazy i pieknej promenady,jest gdzie spacerowac.
8.2
Krystyna
Pobyt - Październik 2017Para
Mała wakacyjna miejscowość; fajna mała marina; plaża długa z drobnym piaskiem i łagodnym wejściem do morza; promenada; można spacerować kilometrami, jeździć na rowerach i różnych pojazdach:-) (nie polecam turystycznego \"pociągu\" jeżdżącego po miejscowości); za 6,5 euro można jechać autobusem do Palmy(około godzina) lub za 3,5 do Alcudii; wycieczki do Port de Soller i Valldemossy można wykupić; pokój i łazienka wystarczająco duże; sprzątanie codziennie; polski kanał-tv Polonia; bardzo dobre jedzenie- duży wybór potraw, specjały majorkańskie, dobra kawa (soki, niestety do bani:-/); drinki w barze- ich moc zależy tylko od zamawiającego( gdy się zagapisz i nie powiesz basta:-) to pijesz szatana:-)); kawę, napój, drinka można wziąć do pokoju; jest gdzie posiedzieć -duży hol, wieczorem animacje;sporo Polaków, Hiszpanów, trochę Francuzów, Niemców, Anglików; polecam zdecydowanie.
Zaletybardzo blisko do plaży, blisko do przystanku a stamtąd do Palmy i reszty miast na wyspie, około godzina od lotniska; obsługa ok; pyszne jedzenie; świetny bar i drinki; jak na 3* bez zarzutu;

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
23°C
12°C
21°C
7

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH: zobacz więcej. Każdy podróżny powinien uzyskać osobny kod QR- dotyczy również dzieci.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR na 72 godziny przed przylotem lub antygenowy na 48 godzin przed przylotem. Należy przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w super cenie.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.