Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Blue Sea Arenal Tower (ex. Torre Arenal)

Kod oferty: WAK496506
Kod oferty: WAK496506
1/17
balkon / taras, basen
balkon / taras, basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby

Opis oferty

Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK496506

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - blue sea arenal tower

Hotel znajduje się około 200m od szerokich, piaszczystych Arenals zwężająca plaży między Balenario . W okolicy niezliczona ilość sklepów i lokali rozrywkowych znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu. Lotnisko Palma de Mallorca oddalone o około 10km.

Adres - blue sea arenal tower hotel majorka

C/ Baleares, 2 07600 Llucmajor, Majorka

Tel: +34 971 440 850 ,

Mail: hotelarenaltower@blueseahotels.es

Uwagi

Tylko dla dorosłych hotel od 16 lat !!

Wyposażenie

Renowacja tego hotelu położonego przy plaży miała miejsce w 2016 roku. Hotel oferuje 152 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pobudka na życzenie i pralnia. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Dla dzieci dostępne są bezpłatnie łóżeczka dziecięce. Wszystkie pokoje oferują internet, telewizor i sejf. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive

Śniadanie (ok. 8:00-10:00 ), obiad (ok. 13-14:30) i kolacja (ok. 19:00-21:00), z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Covid19 – majorka- all inclusive

Uwaga: W przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuje ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi, serwowane są tylko 3 napoje alkoholowe na osobę i tylko w porze lunchu i kolacji, organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Hotel posiada basen otwarty. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Do dyspozycji gości spędzających czas aktywnie jest bilard i dart, jak również oferowane przez organizatorów zewnętrznych golf.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Podatki – baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego na 72h przed przylotem) lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/

Lub

https://www.spth.gob.es/

Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021, 13.07.2021

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Piątek, 01.04.2022
06:00
08:45
BERBerlin
PMIMallorca

Powrót

Czwartek, 07.04.2022
06:30
09:15
PMIMallorca
BERBerlin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

4.8
Andrzej
Pobyt - Październik 2021Para
Okolice w niektórych miejscach wyglądały żenująco, smród biegające koty w opuszczonych budynkach. Jeśli chodzi o biuro podróży Fly to na samym początku na lotnisku trzeba było samemu szukać autobusu, który by nas zawiózł do hotelu a maile po dwóch dniach odpisywane. Przy rezerwacji było poda rezerwacja miejsc w samolocie tak aby siedzieć obok siebie jak się okazało każdy siedział w innym miejscu i nie było żadnej rezerwacji. Co do plaży to super miejsce i plaża jedyne do czego można się przyczepić to to, że nie było chwili spokoju zakłócanego przez osoby biegające z zegarkami, czapkami, kocami i napojami, które non stop krzyczały i wciskały kupno towaru. Ogólnie nie polecam tego miejsca ale są inne hotele gdzie za pewno jest inaczej i można sporo miejsc ładnych zobaczyć np. akwarium, góry itd.
Zaletyblisko plaży
Wadyśniadania co dzień z tymi samymi potrawami, zamykane baseny na dachu jak i na dole przy hotelu 22:30 wyproszeni zostaliśmy z basenu. Drinki to tylko piwo i wino słabej jakości.

6.4
Monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Po przeczytaniu wszystkich opinii spodziewałam się gorszego standardu. Mimo niektórych wad takich jak monotonne jedzenie itp. hotel prezentował się naprawdę przyzwoicie. Z obsługą można było porozumieć się prostym językiem angielskim, w hotelu było bardzo dużo ludzi z Polski i pomocna oraz sympatyczna Polka pracująca w obsłudze. Hotel znajduje się 7-10 min od plaży, którą widać z balkonu. Można tam wynająć w cenie 18 euro na dzień (08.2021) 2 leżaki z sejfem, ale dużo ludzi leży na ręcznikach na piasku. Dookoła plaży znajdują się knajpy, bary, apteki sklepy spożywcze i z pamiątkami. Plaża piaszczysta, woda ciepła. Na pasażu można wynająć rowery(\"damka\" 6e za dzień) i samochód (fiat panda/nissan micra 65e za dzień, radzę zarezerwować samochód kilka dni wcześniej bo często nie są dostępne od ręki). Polecam odwiedzić miasteczko- Valdemossa, stolicę Majorki, czyli Palmę oraz dziewiczą plażę.
Zalety-codziennie sprzątanie pokoju, ogólna czystość, częsta wymiana ręczników -sejf w pokoju -ładny widok z balkonu (10.piętro) -klimatyzacja w pokoju -ogólnie dobrze wyposażony pokój i łazienka (w łazience suszarka) -smaczne jedzenie -sympatyczna i pomocna polka w obsłudze
Wady-mały wybór i monotonne jedzenie (ale przynajmniej smaczne) -mało różnorodne przekąski- kanapki, owoce, herbatniki -limitowany alkohol w all inclusive (3 kieliszki wina/ 3 piwa do obiadu i kolacji)

3.7
Borbara Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Brak rezydenta nie odbierają telefonu , nie było opisane gdzie mamy iść jak się kierować do jakiego busa .Otrzymałam pokój na 9 piętrze mimo dopłaty na plac zabaw nie widziałam ani morza za które dopłaciłam ani spokoju ani basenu! , Za wzięcie picia soku cokolwiek na teren basenu pobierają opłatę 1euro i podawane kawy w steropianowych kubkach które przemakały -porażka / kolejki do śniadania -mało stolików.Na basenie przed hotelem nie było wolnego leżaka bo ilość 8sztuk na 3 krotnie większą ilość klientów nigdy niestarczy i nie było w ogóle parasoli a zdjęcie przedstawiające hotel i ofertę nie jest prawdziwe ! bo w ciągu dnia do gdziny 19 zamknięte !a bar pełnopłatny. Nie było animacji ,ani muzyki -sami emeryci i inwalidzi .Hotel 16+ a nie było w ogóle młodych osób a winda wolno jeździła (przyciski popsute) Barmani z pretensjami chamscy i nastawieni do Polaków nie miło .W OKOLICY ŻADNYCH DYSKOTEK ANI IMPREZ NIE BYŁO A PO 23 W SKLEPACH NIE KUPISZ ALKOHOLU !BRAK WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH ORAZ NA TERENIE HOTELU BRAK W OGÓLE OPIEKI REZYDENTA. Większość siedziałam poza hotelem na klifach nie plaży brudnej i zapełnionej ,jeździłam na własną rękę i zwiedzałam a ten hotel odradzam wszystkim młodym osobą i parą ! SINGLE I PARY I DZIECI NIE POLECAM
ZaletyBlisko od brudnej plaży ogólnej i restauracji /barów /sklepów/placu zabaw czynnego całą dobę .POGODA PRZEZ TYDZIEŃ JAK Z BAJKI
WadyCienkie ściany wszystkie hałasy gości i z dworu krzyki i awantury uliczne miejscowych jak i dzieci na placu zabaw przy hotelu hałasujące do 2/3 w nocy! Hotel ma zamknięty bar i basen w ciągu dnia na 11 piętrze mimo iż w ofercie pisze że jest dostępny to hotel nalicza opłatę za wynajem w ciągu dnia!-oszustwo i naciąganie. Inclusive niema w hotelu! ponieważ o godzinie 16 odmawiają wydania alkoholu a rodzaj to tylko piwo i wino nie dobre w godzinach wyłącznie kolacji i pory przy obiedzie - więc tego też nie pisze w ofertach sprzedaży-mimo że powinno być po 3 do każdego posiłku nie stosują się w hotelu w ogóle. BRAK REZYDENTA ORAZ OPIEKI GOŚCI Z POLSKI. BRAK KANTORA W HOTELU NIE WYMIENIAJĄ PIENIĘDZY , NIEMA WYPOŻYCZALNI ROWERÓW ,NIEMA WYCIECZEK W SPRZEDAŻY

3.7
Borbara Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Brak rezydenta nie odbierają telefonu , nie było opisane gdzie mamy iść jak się kierować do jakiego busa .Otrzymałam pokój na 9 piętrze mimo dopłaty na plac zabaw nie widziałam ani morza za które dopłaciłam ani spokoju ani basenu! , Za wzięcie picia soku cokolwiek na teren basenu pobierają opłatę 1euro i podawane kawy w steropianowych kubkach które przemakały -porażka / kolejki do śniadania -mało stolików.Na basenie przed hotelem nie było wolnego leżaka bo ilość 8sztuk na 3 krotnie większą ilość klientów nigdy niestarczy i nie było w ogóle parasoli a zdjęcie przedstawiające hotel i ofertę nie jest prawdziwe ! bo w ciągu dnia do gdziny 19 zamknięte !a bar pełnopłatny. Nie było animacji ,ani muzyki -sami emeryci i inwalidzi .Hotel 16+ a nie było w ogóle młodych osób a winda wolno jeździła (przyciski popsute) Barmani z pretensjami chamscy i nastawieni do Polaków nie miło .W OKOLICY ŻADNYCH DYSKOTEK ANI IMPREZ NIE BYŁO A PO 23 W SKLEPACH NIE KUPISZ ALKOHOLU !BRAK WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH ORAZ NA TERENIE HOTELU BRAK W OGÓLE OPIEKI REZYDENTA. Większość siedziałam poza hotelem na klifach nie plaży brudnej i zapełnionej ,jeździłam na własną rękę i zwiedzałam a ten hotel odradzam wszystkim młodym osobą i parą ! SINGLE I PARY I DZIECI NIE POLECAM
ZaletyBlisko od brudnej plaży ogólnej i restauracji /barów /sklepów/placu zabaw czynnego całą dobę .POGODA PRZEZ TYDZIEŃ JAK Z BAJKI
WadyCienkie ściany wszystkie hałasy gości i z dworu krzyki i awantury uliczne miejscowych jak i dzieci na placu zabaw przy hotelu hałasujące do 2/3 w nocy! Hotel ma zamknięty bar i basen w ciągu dnia na 11 piętrze mimo iż w ofercie pisze że jest dostępny to hotel nalicza opłatę za wynajem w ciągu dnia!-oszustwo i naciąganie. Inclusive niema w hotelu! ponieważ o godzinie 16 odmawiają wydania alkoholu a rodzaj to tylko piwo i wino nie dobre w godzinach wyłącznie kolacji i pory przy obiedzie - więc tego też nie pisze w ofertach sprzedaży-mimo że powinno być po 3 do każdego posiłku nie stosują się w hotelu w ogóle. BRAK REZYDENTA ORAZ OPIEKI GOŚCI Z POLSKI. BRAK KANTORA W HOTELU NIE WYMIENIAJĄ PIENIĘDZY , NIEMA WYPOŻYCZALNI ROWERÓW ,NIEMA WYCIECZEK W SPRZEDAŻY

3.7
Borbara Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Brak rezydenta nie odbierają telefonu , nie było opisane gdzie mamy iść jak się kierować do jakiego busa .Otrzymałam pokój na 9 piętrze mimo dopłaty na plac zabaw nie widziałam ani morza za które dopłaciłam ani spokoju ani basenu! , Za wzięcie picia soku cokolwiek na teren basenu pobierają opłatę 1euro i podawane kawy w steropianowych kubkach które przemakały -porażka / kolejki do śniadania -mało stolików.Na basenie przed hotelem nie było wolnego leżaka bo ilość 8sztuk na 3 krotnie większą ilość klientów nigdy niestarczy i nie było w ogóle parasoli a zdjęcie przedstawiające hotel i ofertę nie jest prawdziwe ! bo w ciągu dnia do gdziny 19 zamknięte !a bar pełnopłatny. Nie było animacji ,ani muzyki -sami emeryci i inwalidzi .Hotel 16+ a nie było w ogóle młodych osób a winda wolno jeździła (przyciski popsute) Barmani z pretensjami chamscy i nastawieni do Polaków nie miło .W OKOLICY ŻADNYCH DYSKOTEK ANI IMPREZ NIE BYŁO A PO 23 W SKLEPACH NIE KUPISZ ALKOHOLU !BRAK WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH ORAZ NA TERENIE HOTELU BRAK W OGÓLE OPIEKI REZYDENTA. Większość siedziałam poza hotelem na klifach nie plaży brudnej i zapełnionej ,jeździłam na własną rękę i zwiedzałam a ten hotel odradzam wszystkim młodym osobą i parą ! SINGLE I PARY I DZIECI NIE POLECAM
ZaletyBlisko od brudnej plaży ogólnej i restauracji /barów /sklepów/placu zabaw czynnego całą dobę .POGODA PRZEZ TYDZIEŃ JAK Z BAJKI
WadyCienkie ściany wszystkie hałasy gości i z dworu krzyki i awantury uliczne miejscowych jak i dzieci na placu zabaw przy hotelu hałasujące do 2/3 w nocy! Hotel ma zamknięty bar i basen w ciągu dnia na 11 piętrze mimo iż w ofercie pisze że jest dostępny to hotel nalicza opłatę za wynajem w ciągu dnia!-oszustwo i naciąganie. Inclusive niema w hotelu! ponieważ o godzinie 16 odmawiają wydania alkoholu a rodzaj to tylko piwo i wino nie dobre w godzinach wyłącznie kolacji i pory przy obiedzie - więc tego też nie pisze w ofertach sprzedaży-mimo że powinno być po 3 do każdego posiłku nie stosują się w hotelu w ogóle. BRAK REZYDENTA ORAZ OPIEKI GOŚCI Z POLSKI. BRAK KANTORA W HOTELU NIE WYMIENIAJĄ PIENIĘDZY , NIEMA WYPOŻYCZALNI ROWERÓW ,NIEMA WYCIECZEK W SPRZEDAŻY

Pogoda

19°C
7°C
15°C
8

Przed podróżą

Wyspy Kanaryjskie
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH: zobacz więcej. Każdy podróżny powinien uzyskać osobny kod QR- dotyczy również dzieci.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR na 72 godziny przed przylotem lub antygenowy na 48 godzin przed przylotem. Należy przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w super cenie.



Hiszpania kontynentalna
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH: zobacz więcej. Każdy podróżny powinien uzyskać osobny kod QR- dotyczy również dzieci.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstwai unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstwai unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci muszą przedstawić unijny certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR najwcześniej na 72 godziny przed wylotem lub antygenowy najwcześniej 48 godzin przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w super cenie.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.