Dobry6 opinii100% poleceń
7,1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Dorisol Estrelicia

Last minute
Kod oferty: WAK640128
obiekt, budynek główny, basen
obiekt, budynek główny, basen
obiekt, teren hotelu
basen
basen, brodzik
obiekt, budynek główny, basenobiekt, budynek główny, basenobiekt, teren hotelubasenbasen, brodzikbasenrecepcja / lobbypokój, balkon / taraspokójrestauracja
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 
Trwa weryfikacja ceny

Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

Informacje o podróży

Wylot

11:4521.04.2021 Środa
BERBerlin
15:3021.04.2021 Środa
FNCMadeira

Powrót

16:1528.04.2021 Środa
FNCMadeira
22:0028.04.2021 Środa
BERBerlin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK640128Region: MaderaOrganizator: Best Reisen

Naszym zdaniem

Przyjemny hotel, dogodnie usytuowany pośród zieleni, niedaleko oceanu. Dobra baza na odkrywanie uroków wyspy, blisko historycznego centrum Funchal, dostępna oferta gastronomiczna i rekareacyjna całej sieci hotelowej Dorisol. Wiele możliwości relaksu i aktywnego spędzania czasu.

Położenie

W turystycznej dzielnicy Lido, ok. 2km od historycznego centrum stolicy - Funchal, ok. 600m od oceanu, ok. 2km od kamienistej plaży, ok. 16km od portu lotniczego. Do hotelu prowadzi strome podejście.

Wyposażenie

Lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, windy, sklepik, restauracja, bar przy basenie, pralnia, taras na dachu z widokiem na ocean (hotele Mimosa Studio), parking.

Pokoje

Standardowe - sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), telewizor, bezpłatne Wi-Fi, telefon, sejf (odpłatnie). Powierzchnia - ok. 15m kw.

Double/balcony - pokój standardowy z balkonem.

Wyżywienie

Bez wyżywienia

BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania (bufety), kolacje (bufety lub set menu, napoje płatne)

Sport i rozrywka

Basen, taras (bezpłatne leżaki i parasole), na terenie kompleksu: basen kryty, jacuzzi, strefa wellness, siłownia, tenis stołowy, tenis ziemny, bilard, piłkarzyki, okazyjnie wieczorna rozrywka.

Dla dzieci

Plac zabaw, brodzik, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie), wysokie krzesełka w restauracji.

Uwagi

Rząd Autonomicznego Regionu Madery od 1 lipca br. wprowadził wymóg testów.

Osoby przyjeżdżające na Maderę mają 2 opcje:

• Okazać służbom lotniskowym na Maderze negatywny wynik testu PT-PCR na COVID-19 wykonanego na własny koszt nie wcześniej niż 72 godz. przed wylotem ze swojego miejsca zamieszkania i podpisać specjalną deklarację.

• Poddać się testowi na COVID-19 na lotnisku po przylocie. Test jest wykonany na koszt Rządu Madery, a cała procedura wykonania testu nie powinna trwać dłużej niż 1h. Po wypełnieniu deklaracji, pasażer opuszcza lotnisko i udaje się na własną rękę do zaplanowanego przez siebie miejsca zakwaterowania i oczekuje tam na wynik testu, który zostanie przesłany na wskazany numer telefonu w czasie nie dłuższym niż 12h od pobrania testu.

Jeśli podróżujesz na Maderę, wypełnij i prześlij ten formularz online https://madeirasafe.com/#/login 24-48 godzin przed przyjazdem.

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć ważny paszport lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Bagaż rejestrowany

Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych obsługujących połączenia z Polski na Maderę, dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dopłatą.

Eneter Air: w cenie jest bagaż rejestrowany 20 kg oraz podręczny 5 kg.

TAP Portugal: bagaż rejestrowany 20kg za dopłatą 250 zł/os za lot w obie strony

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, prywatny transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, bagażu rejestrowanego (w zależności od taryfy przelotu, weryfikacja po założeniu wstępnej rezerwacji).

Aktualizacje covid-19

Rząd Autonomicznego Regionu Madery od 1 lipca br. wprowadził wymóg testów. Osoby przyjeżdżające na Maderę mają 2 opcje:

• Okazać służbom lotniskowym na Maderze negatywny wynik testu PT-PCR na COVID-19 wykonanego na własny koszt nie wcześniej niż 72 godz. przed wylotem ze swojego miejsca zamieszkania i podpisać specjalną deklarację.

• Poddać się testowi na COVID-19 na lotnisku po przylocie. Test jest wykonany na koszt Rządu Madery, a cała procedura wykonania testu nie powinna trwać dłużej niż 1h. Po wypełnieniu deklaracji, pasażer opuszcza lotnisko i udaje się na własną rękę do zaplanowanego przez siebie miejsca zakwaterowania i oczekuje tam na wynik testu, który zostanie przesłany na wskazany numer telefonu w czasie nie dłuższym niż 12h od pobrania testu.

Jeśli podróżujesz na Maderę, wypełnij i prześlij ten formularz online https://madeirasafe.com/#/login 24-48 godzin przed przyjazdem.

Porty na Maderze i Porto Santo pozostają zamknięteZe względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Informacje o lotach liniami enter air, tap portugal, lufthansa, easyjet

Lufhansa

Lecąc z Lufthansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W cenie biletu wliczony jest bagaż rejestrowany 23kg.

Tap portugal

Lecąc z TAP Portugal każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

• bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Easy jet

Przelot liniami typu Low Cost

Od 10/02/2021 r. wprowadzone zostaną zmiany dotyczące bagażu podręcznego :

Wszyscy klienci podróżujący od tego dnia mogą zabrać na pokład 1 x mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) bez limitu wagi , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu. Ta sama opcja przysługuje klientom, którzy zakupili miejsca standardowe. Klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra Legroom będą mogli zabrać na pokład dodatkowo 1 x duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.

Loty do 09/02/2021: W cenie podstawowej zawarty jest 1 x bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych do 56x45x25 cm (z uchwytami i kółkami), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem bądź w schowku nad głową.

Bagaż główny za dopłatą

• 15 kg w cenie 320 PLN/sztuka

• 23 kg w cenie 370 PLN/sztuka

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Wybór miejsca (za opłatą)

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej).

Enter air

W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. Przy rezerwacjach z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. W cenie jest bagaż rejestrowany 20 kg oraz podręczny 5 kg.

Warunki wjazdowe do kraju

Aktualizacja z 1.02.2021

Od 30.01.2021 r. zgodnie z Rozporządzeniem Federalnego Ministerstwa Zdrowia przewóz osób przez Niemcy z obszarów o szczególnie wysokim ryzyku związanym z mutacjami wirusa jest dostępny (czyli na chwilę obecną - Portugalia wraz z Maderą) tylko w przypadku podróży lotniczych i nieopuszczenia strefy tranzytowej lotniska (tj. ze strefy NON-SCHENGEN do NON-SCHENGEN). Oznacza to, że nie ma możliwości tranzytu samolotem, statkiem, pociągiem lub autobusem z obszarów o szczególnie wysokim ryzyku związanym z mutacjami wirusa przez Niemcy do Polski. Rozporządzenie obowiązuje co najmniej do 17.02.2021 r.

Tranzyt przez Niemcy samochodem lub przez strefę tranzytową lotniska NON-SCHENGEN jest możliwy TYLKO dla osób zarejestrowanych na stronie www.einreiseanmeldung.de oraz posiadających negatywny wyniku testu na koronawirusa wykonanego najwcześniej 48h przed wjazdem/przylotem (nie dotyczy dzieci do 6 r. życia). Aktualnie wymogi Instytut Roberta Kocha spełniają testy PCR, LAMP, TMA i szybkie testy antygenowe. Szybkie testy antygenowe muszą jednak spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) tj. czułość 80%, swoistość 97%. Wynik testu musi być w jęz. angielskim, francuskim lub niemieckim. Linia lotnicza jest zobowiązana do odmowy wejścia na pokład w przypadku, gdy podróżny nie posiada biletu na dalszy lot do strefy NON-SCHENGEN, negatywnego wyniku testu oraz nie zarejestrował swojej podrózy przez Niemcy.

https://www.gov.pl/web/niemcy/informacje-dot-rozprzestrzeniania-sie-koronawirusa-sars-cov-2-w-niemczech

Aktualizacja z 26.01.2021

Tranzyt przez Niemcy z obszarów o szczególnie wysokim ryzyku związanym z mutacjami wirusa (czyli Portugalia i w tym wyspa Madera) wiąże się z obowiązkiem wykonania testu najwcześniej 48h przed przekroczeniem granicy z Niemcami oraz rejestracją wjazdu na http://www.einreiseanmeldung.de/.

Lista krajów z podziałam na obszary ryzyka: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Risikogebiete_neu.html

Aktualizacja z 15.10.2020Rząd Autonomicznego Regionu Madery od 1 lipca 2020 wprowadził wymóg testów. Osoby przyjeżdżające na Maderę mają 2 opcje:

• Okazać służbom lotniskowym na Maderze negatywny wynik testu PT-PCR na COVID-19 wykonanego na własny koszt nie wcześniej niż 72 godz. przed wylotem ze swojego miejsca zamieszkania i podpisać specjalną deklarację.

• Poddać się testowi na COVID-19 na lotnisku po przylocie. Test jest wykonany na koszt Rządu Madery, a cała procedura wykonania testu nie powinna trwać dłużej niż 1h. Po wypełnieniu deklaracji, pasażer opuszcza lotnisko i udaje się do miejsca zakwaterowania i oczekuje tam na wynik testu, który zostanie przesłany na wskazany numer telefonu w czasie nie dłuższym niż 12h od pobrania testu.

Jeśli podróżujesz na Maderę, wypełnij i prześlij ten formularz online https://madeirasafe.com/#/login 24-48 godzin przed przyjazdem.

Porty na Maderze i Porto Santo pozostają zamknięte Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
19°C
Temperatura w nocy
13°C
Temperatura wody
19°C
Liczba godzin słonecznych
9

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy pasażerowie przybywający i wylatujący z Portugalii kontynentalnej, z wyjątkiem dzieci, które nie ukończyły 24 miesięcy, muszą przedstawić negatywny wyniku testu na COVID -19 (RT-PCR) wykonany do 72 godzin przed odlotem.

Oprócz przedstawienia testu, pasażerowie z krajów, w których wskaźnik zachorowalności jest równy lub wyższy niż 500 przypadków na 100 000 mieszkańców, muszą przestrzegać 14-dniowego okresu profilaktycznej izolacji w domu lub w miejscu wskazanym przez organy ochrony zdrowia, z wyjątkiem niezbędnych przejazdów, których okres pobytu na terytorium kraju poświadczony biletem powrotnym nie przekracza 48h.
Przed przylotem do Portugalii należy najpóźniej na 12 godzin przed wylotem z Polski wypełnić formularz PLC: zobacz więcej.
Przed przylotem na Maderę należy wypełnić ankietę: zobacz więcej.

Podróżni udający się na Maderę, którzy w przeciągu ostatnich 90 dni przeszli COVID-19 (ozdrowieńcy) oraz ci, którzy przyjęli dwie dawki szczepionki i od drugiej dawki minęło co najmniej 7 dni, są zwolnieni z testów PCR po okazaniu dokumentu (w j. angielskim lub j. portugalskim) potwierdzającego przyjęcie szczepionek lub przebycie choroby.
Więcej informacji na temat Azorów można znaleźć na stronie: zobacz więcej.
Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.

Opinie

Opinie dodane przez

4.8
Barbara Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
W mojej opinii hotel wymaga remontu, odniosłam wrażenie że przeniosłam się do PRL- u lata 80.
ZaletyWidok z pokoju piękny.
WadyBrakuj trochę współczesności, wymaga remontu.

7.1
Grzegorz
Pobyt - Październik 2019Rodzina z dziećmi
dobre miejsce wypadowe , hotel typowo na noclegi i śniadania
Zaletydobre położenie , całkiem fajne posiłki
Wadyma już swoje lata

9.2
Maria Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
Pobyt w hotelu pozostawił wiele miłych wspomnień. Piękna sceneria, przemili i uśmiechnięci pracownicy hotelu no i widoki. Polecam wszystkim, którzy chcą zobaczyć i góry i morze. Świetnie zorganizowane wycieczki przez biuro Itaka. Polecam jeep safari i co prawda przez lokalne biuro podróży ale świetnie zorganizowany wyjazd do Porto Moniz. Przewodnik i jednocześnie kierowca spisała/ Pani/ się na medal. Lokalny basen w Funchal rewelacja!!. Najważniejsze jednak to fakt iż turystów jest o wielu mniej aniżeli w znanych kurortach innych krajów. Polecam wszystkim, którzy pragną odpocząć intensywnie!!! Wielkie dzięki dla strony Wakacje.pl za super ofertę w ostatniej chwili!!!!
Zaletyduży hotel ale charakter ma bardzo kameralny- czuliśmy się prawie jak w domu. Przemiła cała obsługa, czysto i przepiękny widok z 6-go piętra na ocean. Jedzenie do wyboru-obiadokolacje super. Śniadania bez szaleństwa ale najeść się można do syta. Obsługa kelnerów wzorowa- uśmiech, pomoc w każdej sytuacji.
WadyJak ktoś się bardzo uprze to zawsze coś znajdzie. Jak dla mnie hotel bez zarzutu. No.. może wejście po stromych schodach z ulicy do samego hotelu ale... wokół tyle drzew bananowych i kwiatów, że można się i zachwycać i powoli wchodzić !!!

4.8
Wiola
Pobyt - Luty 2019Para
Hotel ładny, aczkolwiek do remontu, pokój z widokiem na ocean. Miła obsługa i recepcja.Śniadania dobre lecz monotonne(brakowało mi np. twarożku, zieleniny,warzyw).Kolacje smaczne , dodatkowo płatne napoje do kolacji uważam za absurd. Woda z cytryna lub nawt sama woda chyba nie doprowadziłaby hotelu do bankructwa?.Podczas naszego pobytu nastąpił remont nawierzchni przy basenie, który był pod naszym oknemRozumiem, kiedys trzeba remontować, ale dalczego nikt nas nie uprzedził. Chyba nie podejmuje sie decyzji o remoncie z dnia na dzien.W niczym niezmącony spokój urlopowy wdarł się ryk wiertarki.
Zaletypołożenie,2 baseny, miła obsługa, animacje
Wadybrak kawy, herbaty, wody itp do kolacji

10
Grzegorz Sorokowski
Było super!