Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
11553 zł/os.
24 766 zł
Crowne Plaza Phuket Panwa
4.5
1069 opinii
4.5
1069 opinii
Opis oferty
Oferta
Egzotyczny, luksusowy resort, malowniczo położony w zatoce Makham, z wnętrzami inspirowanymi lokalnym stylem, drewnianymi detalami i marmurami, pełen światła i przestrzeni. Z basenów podziwiać można spektakularne widoki na błękitne wody i wypoczywać w cieniu majestatycznych palm. Przestronne, komfortowe pokoje są doskonałym połączeniem nowoczesności i tradycji, a w hotelowych restauracjach spróbować można wyrafinowanych dań kuchni azjatyckiej. Jeżeli szukasz prawdziwego raju na ziemi, to tutaj jest on na wyciągnięcie ręki – to miejsce, w którym można się zakochać!
Położenie hotelu
Okolica:
Ok. 10 km od centrum PHUKET; ok. 200 m od sklepów i barów; ok. 4 km od Phuket Aquarium; ok. 5 km od Tarzan Adventure Phuket; ok. 10 km od punktu widokowego na wzgórzu Khao Rang; ok. 20 km od Patong
Odległość od lotniska:
Ok. 43 km od lotniska w Phuket; ok. 177 km od lotniska w Krabi
Plaże
Plaża publiczna:
Bezpośrednio przy hotelu; wydzielony odcinek hotelowy; piaszczysta; łagodne zejście do morza; dojście ścieżką hotelową
O hotelu
Ogólnie:
Elegancki i nowoczesny; zbudowany w 2012 r.; 224 pokoje, 4 piętra, winda; przestronne i eleganckie lobby; całodobowa recepcja; sejf w recepcji; przechowalnia bagażu; parking; centrum konferencyjne dla 200 osób; tropikalny ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club; przy zakwaterowaniu wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu: ok. 250 USD/pokój/tydzień
Sport i rozrywka:
Centrum fitness; joga; pilates; siatkówka plażowa; kajaki; petanka; lekcje języka tajskiego; tenis stołowy; rzutki; pokój zabaw dla dzieci; miniklub (4 - 12 lat)
Basen:
2 baseny: basen główny, słodka woda, owalny kształt, ok. 200 m², gł. 1,2 m, basen przy brodziku, słona woda, nieregularny kształt, ok. 180 m², gł. ok. 1,2 m; brodzik, gł. 0,3 m; przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki
Spa:
Za opłatą: wanna z hydromasażem, masaże, refleksologia, aromoterapia, zabiegi na twarz i ciało (7 pokoi zabiegowych)
Usługi:
Dodatkowo płatne: całodobowy room-service; opiekunka do dziecka; pralnia; wymiana walut
Kontakt:
0066/; phuketpanwa. crowneplaza. com
Dla dzieci
Udogodnienia:
Foteliki w restauracji; opiekunka; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; brodzik; pokój zabaw; miniklub (4 - 12 lat)
Dostępne pokoje
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 42 m²; elegancki; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna, prysznic, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; telefon; DVD; stacja dokująca do iPoda; butelkowana woda mineralna; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na ogród; za opłatą: minibar
Superior:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 70 m²; elegancki; sypialnia i część dzienna wydzielone optycznie; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna, prysznic, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; telefon; DVD; stacja dokująca do iPoda; butelkowana woda mineralna; zestaw do kawy/herbaty; żelazko i deska do prasowania; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze; za opłatą: minibar
Suite:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 100 m²; dwupoziomowy loft - sypialnia na górze i pokój dzienny na dole; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna z hydromasażem, prysznic, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; telefon; DVD; stacja dokująca do iPoda; butelkowana woda mineralna; zestaw do kawy/herbaty; żelazko i deska do prasowania; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras (leżaki); wejście do basenu; za opłatą: minibar
Standardowy z widokiem na morze:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 42 m²; elegancki; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna, prysznic, wc, suszarka, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; telefon; DVD; stacja dokująca do iPoda; butelkowana woda mineralna; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze; za opłatą: minibar
Wyżywienie
Restauracje:
Restauracja Mosaic – dania w formie bufetu i à la carte, kuchnia tajska i azjatycka, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie; Patio Al Fresco – kuchnia włoska; Biscuit Cafe – kawa, desery i przekąski; 2 bary: w lobby i przy basenie
Soft All Inclusive (za dopłatą): :
Śniadanie (6.30 - 10.00) w formie bufetu w restauracji Mosaic, obiad (11.30 - 15.00), kolacja (18.00 - 22.00) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mosaic; do obiadu i kolacji woda oraz piwo lub napój bezalkoholowy; wymagane noszenie opasek soft all inclusive.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2 os. widok na morze
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Suite 2 os.
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
24 766 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Bardzo rozczarowujące
Jeśli możesz wybrać inny hotel, zrób to! Po pierwsze, pokoje były stare i nic nie było zapewnione (czajnik, suszarka do włosów), musisz o nie poprosić sam. Dostajesz też tylko jedną małą butelkę żelu pod prysznic dla 2 osób (i znowu musisz prosić o więcej), ale to wciąż w porządku. Podczas naszego pobytu byliśmy w pokoju 2238 i przez 3 kolejne dni mieliśmy problem z naszą drzwiami i nie mogliśmy ich otworzyć. Codziennie drzwi przynajmniej raz się zepsuły i musieli przyjść wymienić baterię w drzwiach, żebyśmy mogli wejść (zrobili to 3 razy, zanim mi się znudziło i poprosiłem ich o znalezienie rozwiązania, wydaje się, że nie obchodziło ich to, że musieliśmy czekać 15 do 20 minut każdego dnia, żeby otworzyć drzwi). Po tym dali nam inny pokój 2235, więc myśleliśmy, że może mieliśmy pecha i tylko te drzwi były problematyczne, ale nieee. W nowym pokoju również było problem z drzwiami, ponieważ nie chciały się zamknąć 🙃. Wróciliśmy do hotelu bardzo zmęczeni i musieliśmy czekać ponad 30 minut, żeby przeszlifowali drzwi, żeby zamknęły się poprawnie. Poszedłem do recepcji, ponieważ pracownicy nie mówili po angielsku i ciągle mówili mi, że to będzie zrobione w ciągu 10 minut, facet z recepcji ciągle się uśmiechał i mówił mi, żebym poczekał i że nie miał innych rozwiązań, nawet nie mówiąc przepraszam. Teraz nadszedł dzień naszego wyjazdu, powiedzieliśmy recepcji dwa razy wcześniej, że zostaniemy w pokoju do godziny 20:00 tego dnia i powiedzieli nam, że będziemy musieli zapłacić dodatkowe 78€ (ok, zgoda). Teraz w dniu naszego wyjazdu wracamy do hotelu o 14:00 i jakie było zaskoczenie, zablokowali naszą kartę kluczową. Musieliśmy ZNOWU przejść całą drogę do recepcji, żeby poprosić ich o naprawienie tego i zapłacić za dodatkowy pobyt. Zaproponowali, że odliczą 26 € od naszej rachunku, żeby zrekompensować wszystkie problemy, z którymi się zmagaliśmy. Powiedziałem im, że to śmieszna kwota za wszystkie problemy, przez które musieliśmy przejść, ale zapłaciłem i wróciłem do naszego pokoju, zanim opuściliśmy go na dobre. Kiedy opuszczaliśmy nasz pokój, niosąc ze sobą dwie duże walizki, żaden z pracowników stojących przy wejściu nie uznał za istotne, żeby nam pomóc. W każdym razie, myślę, że jest jasne, że jestem bardzo rozczarowany tym hotelem i jego obsługą klienta.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Urzędnicy imigracyjni mogą wymagać dodatkowych dokumentów potwierdzających turystyczny charakter wizyty (np. rezerwacja hotelowa, plan podróży). Niespełnienie tego warunku jest jednoznaczne z odmową wjazdu, a tym samym pasażer zawracany jest do portu macierzystego. Osoby o niedbałym i nieestetycznym wyglądzie mogą nie uzyskać zgody na wjazd.
Polacy, którzy podróżują do Tajlandii w celu turystycznym na okres do 30 dni, nie muszą mieć wizy.
W przypadku wizyt o innym charakterze lub wizyt turystycznych przekraczających 30 dni konieczne jest ubieganie się o wizę w przedstawicielstwie dyplomatycznym Królestwa Tajlandii. Szczegółowe informacje na temat zasad wydawania wiz znajdują się na stronie MSZ Tajlandii oraz Ambasady Królestwa Tajlandii w Warszawie.otniczym przejściem granicznym lub 15 dni w przypadku wjazdu przejściem lądowym (z Kambodży, Laosu, Malezji). Ruch bezwizowy dotyczy jedynie wizyt o charakterze turystycznym.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej