Bardzo dobry41 opinii89% poleceń
8.3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Omer Holiday Village

Kod oferty: WAK438901
Last minute
Kod oferty: WAK438901
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Nasi klienci docenili

  • Wioska turystyczna położona w ładnym zielonym ogrodzie
  • Opis oferty

    Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK438901

    Region

    Kusadasi

    Opis

    Hotel z basenem i animacjami sprawdzi się na wakacje dla wszystkich, którzy pragną spokoju i relaksu od dnia codziennego. Miłośnicy sportu będą mieć możliwość zagrania np. w tenisa ziemnego. Ponadto płożenie obiektu blisko plaży w odległości zaledwie 4km od centrum Kusadasi zapewni Gościom wspaniałe widoki oraz możliwość poznania lokalnych atrakcji.

    Lokalizacja

    4km od centrum Kusadasi, 80km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 36000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    1974 r. Odnowiony w 2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie dla dorosłych (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 240m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w budynku głównym: (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje club-room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje club family dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje family dublex dla max. 5 os.: dwupoziomowe, 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:30-21:30), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (12:30-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w barze z przekąskami

    • lody

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • 1 wizyta w trakcie pobytu gratis (wymagana rezerwacja).

    • włoska, meksykańska, owoce morza

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat,4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    • możliwość wypożyczenia wózka (płatne i w miarę dostępności)

    W cenie

    • kort do tenisa ziemnego

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • koszykówka

    • siatkówka

    • miniboisko do piłki nożnej

    • animacje w dzień

    • sauna

    Płatne

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI na 160m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - NIE

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,

    14:00-17:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID19? - PRZY WEJŚCIU MIERZONA JEST TEMPERATURA, JEŚLI WARTOŚĆ PRZEKRACZA 38 STOPNI PRZEPROWADZONE ZOSTAJE KOLEJNE SPRAWDZENIE PO 5mINUTACH. PERSONEL MEDYCZNY NIE JEST OBECNY NA MIEJSCU. ZASTOSOWANY ZOSTANIE PLAN DZIAŁANIA AWARYJNEGO

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - PRACOWNIK ZESPOŁU PANDEMICZNEGO ZOSTAJE WEZWANY, AGENT ZOSTAJE POINFORMOWANY. GOŚĆ ZOSTAJE UMIESZCZONY W POKOJU PANDEMICZNYM, INFORMUJE SIĘ LEKARZA HOTELOWEGO, A NASTĘPNIE DZWONI NA LINIĘ AWARYJNĄ 184 W CELU WEZWANIA SANITARIUSZY

    Aktualizacja opisu

    15.06.2021 09:10

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 5 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Piątek, 25.06.2021
    07:00
    10:40
    WAWWarszawa - Chopin
    ADBIzmir

    Powrót

    Piątek, 02.07.2021
    18:45
    20:35
    ADBIzmir
    WAWWarszawa - Chopin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.2
    Kasia
    Pobyt - Wrzesień 2015Para
    polecam hotel wszystkim. Miła obsługa dobre alkohole
    Zaletypyszne jedzenie , bogata oferta animacyjna
    Wadybrak

    9.3
    Magda Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2015Para
    Wakacje w tym hotelu były cudowne, pokoje były czyste zadbane, nie mam im nic do zarzucenia. Obsługa zawsze uprzejma, a animacje ciekawe. Bardzo miłym zaskoczeniem były bardzo smaczne posiłki. POLECAM.
    ZaletyPołożenie, miła obsługa
    Wadymała plaża

    10
    marcin
    Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
    Polecam wszystkim z dziecmi tak i bez dzieci jedzenie super
    ZaletyPiekne miejsce
    WadyŻADNYCH WAD

    5.7
    Agnieszka Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2015Rodzina z dziećmi
    Hotel pięknie położony, jest cicho o spokojnie. Tym którzy dostaną domek w pobliżu drogi może nieco przeszkadzać hałas ale niestety większość tureckich hoteli położonych jest przy głównych drogach.. Kompleks złożony jest z nowego i ponoć ładnego budynku hotelowego ( za pokoje położone tam trzeba dopłacać) oraz bungalowów i nieco starszych budynków hotelowych. Gdyby nieco zainwestowano w remont starszej części oraz w odświeżenie restauracji czy barów byłoby tam znacznie przyjemniej, Sam kompleks ma ogromny potencjał ale jest nieco zaniedbany. Personel pracuje tak jakby w życiu nie widzieli na oczy kierownika czyli od niechcenia i z łaski, z czym na szczęście nigdy nie spotkałam się wcześniej w Turcji a byłam już w minimum 8 hotelach i nie mam jakiś wygórowanych oczekiwań w stosunku do hoteli 4*. Jedynie w recepcji i głównym barze oraz barze kawowym ludzie rzeczywiście się starają. Jedzenie w miarę dobre ale też nie powala. Porównując do innych hoteli 4* w Turcji wypadają słabo. Menu dla dzieci nie widziałam ani razu a ze względu na malucha z którym byliśmy bardzo mi na nim zależało. W budynkach nie ma podjazdów dla wózków oraz wind więc jeśli komuś tak jak nam trafi się pokój na piętrze to musi wnosić i znosić wózek 200 razy dziennie. Plaża mała i kamienista a leżaki wiecznie zajęte samymi ręcznikami bez właścicieli. Podobnie jest na basenie, chociaż tam zdecydowanie łatwiej ,,upolować\\\" leżak. Muzyka na basenie potwornie głośna , tak samo w amfiteatrze. Mini disco z takimi decybelami to absolutne nieporozumienie. Nie jest to przecież ośrodek dla dzieci przygłuchych. Do żadnego przedstawienia nawet nie dotrwałam bo muzyka po mini disco robiła się jeszcze głośniejsza i na prawdę nie dało się tam wysiedzieć dłużej niż 2 minuty bo po tym czasie po prostu bolą uszy!!! Ogólnie nie polecam Kusadasi nikomu, a nad tym hotelem jakakolwiek by nie była cena też radzę się zastanowić.
    ZaletyPiękne położenie, niesamowite widoki , szczególnie wieczorem na resztę tureckiego wybrzeża oraz grecką wyspę Samos, całkiem niezłe jedzenie
    WadyOkropne pokoje ze skrzypiącymi drzwiami i szafami w których śmierdzi kanalizacją ( co ciekawe z zewnątrz !) obleśne łazienki, niemiła obsługa która robi łaskę że pracuje , a to dość rzadko spotykane w turcji

    8.1
    Kowal Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
    Polecam dla rodzin z dziećmi, bezpieczny i duży obiekt, dzieci mają co robić, polecam zakwaterowanie w domkach gdyż wtedy macie bezposrednio wyjscie na alejki i jest blizej do morza (dzieci moga pobiegac przed domem). Fajniejszy klimat w domkach (mieszkalem jedna noc w hotelu i poprosilem o przeniesienie do domku).
    ZaletyBlisko do morza. duży obiekt idealny dla rodzin z dziećmi. wszystko na miejscu. ładnie utrzymany, zadbany. świetne i z klasą atrakcje dla dzieci i dorosłych (nigdy wcześniej tego nie lubiłem). Bylismy w lipcu a temperatura na plaży i w restauracjach nie przekracała 28st. C. Bryza od morza chłodziła cały czas. Jeśli masz dzieci i chcesz miło spędzić czas to polecam. Dla osób które lubia nocne życie proponuję coś w Kusadasi, bliżej rozrywek. Z Omer trzeba jechać dollmuszem około 10 minut.
    WadyFaktycznie jesli mieszkasz w domkach (które maja fajny klimat i sa wedlug mnie lepsze od hotelu) czuć często kanalizację.

    Mapa

    Pogoda

    29°C
    18°C
    22°C
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form
    zobacz więcej
    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Dodatkowo, pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróżą lub negatywny wynik szybkiego testu antygenowego z ostatnich 48 godzin przed przylotem. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy.

    Z wymogu wykonania testu zwolnione są poniższe osoby:

    - dzieci poniżej 6 roku życia,

    - Ozdrowieńcy, którzy przeszli COVID-19 maksymalnie 6 miesięcy przed wejściem na pokład samolotu, pod warunkiem przedstawienia zaświadczenia lekarskiego wydanego przez właściwe organy,
    - Podróżni zaszczepieni wymaganą dawką (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia,

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Brazylii, Indii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:
    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.