Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2745 zł/os.
6 060 zł
BV Kalafiorita Resort
8.9
1 opinia
4.0
371 opinii
8.9
1 opinia
4.0
371 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Sympatyczny kompleks bungalowów przy szerokiej plaży. Malownicze usytuowanie między morzem a górami, zieleń dookoła, basen, animacje, włoski klimat.
Połozenie
Cappo Cozo, przy piaszczysto-żwirowej plaży (bezpłatnie 2 leżaki i 1 parasol na pokój od drugiej linii), ok. 2 km od Marina di Zambrone, ok. 9 km od miasta Tropea, ok. 60 km od lotniska w Lamezia Terme. Ok. kilometr od hotelu znajdują się sklepy i restauracje.
Wyposażenie
Recepcja, restauracja śródziemnomorska, bar Lion przy basenie, barek przy recepcji, ogród, bezpłatne Wi-Fi, parking.
Hotek akceptuje niewielkie psy (do 5 kg). Opłata na miejscu 10 Euro za dzień.
Pokoje
Standard Garden View Room DZG - pokój dwuosobowy; łazienka, TV sat, mała lodówka, sejf, klimatyzacja, balkon lub taras. Triple Garden View Room TZG - pokój dwuosobowy z możliwością 2 dostawek - łazienka, klimatyzacja, TV sat, mała lodówka, sejf, balkon lub taras. W sypialni łóżko podwójne oraz sofa lub łóżko piętrowe.
Wyżywienie
FB+ (Full Board+) - śniadania, obiady, kolacje (w sezonie bufety), wybrane napoje w ograniczonej ilości do obiadów i kolacji w cenie, pozostałe płatne.
Sport i rozrywka
Basen (bezpłatne leżaki i parasole, zaś ręczniki za depozytem), kort tenisowy, amfiteatr, w sezonie animacje, występy (jęz. włoski).
Dzieci
Brodzik, plac zabaw, w sezonie miniklub/animacje, łóżeczka niemowlęce (odpłatnie - 10 Euro/dzień, na zamówienie, wymagana wcześniejsza rezerwacja).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informacje o przelocie liniami wizzair, ryanair
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. ///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany za dopłatą- możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji. WIZZ Priority:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. ///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany za dopłatą - możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji. Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 2 - 4 EUR/dzień/osobę, płatny na miejscu w hotelu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Garden view room dzg
2 dorosłych
Warto dokupić
B1 Parking zadaszony, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 060 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
2.0
Traktowani jak obywatele drugiej kategorii, jeśli nie jesteś Niemcem lub Włochem. Kierownik restauracji był hańbą
Byliśmy tutaj 23 września. Co do rozrywki, była słaba - tylko wieczorna rozrywka na scenie przez 1 noc, gdy byliśmy tam. Zostaliśmy poinformowani przez zespół rozrywkowy, że hotel zwalniał, dlatego brakowało rozrywki. Nie powinni zwalniać, gdy mają gości w ośrodku. Pokoje hotelowe miały problemy z odpływem, gdzie ludzkie odchody wypływały przez prysznic i bidet, nie posprzątano tego przez ponad 4 godziny i śmierdziało. Moja żona zachorowała na następne 24 godziny. Obszar basenu był brudny i wymagał porządnego sprzątania. Ale najgorsze w tym ośrodku był stosunek menadżera restauracji, nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy tak ponurego i gburowatego menadżera w hotelu. Jego traktowanie brytyjskich turystów było szokujące, byliśmy traktowani jak obywatele drugiej kategorii w porównaniu z włoskimi i niemieckimi gośćmi. Byliśmy grupą 4 osób i zostaliśmy wciśnięci przy małym stoliku na patio, podczas gdy obok siedziała grupa 4 niemieckich gości przy stole dwa razy większym od naszego. Gdy poprosiliśmy o stolik tej samej wielkości, menadżer restauracji ciągle pytał, co się dzieje, a potem powiedziałem, że stolik jest mały i chcemy usiąść przy takim samym stoliku jak inni, zaczął przewracać stoły i krzesła, łącząc 2 stoliki dla nas. Jego zachowanie było żenujące. Dawał też więcej jedzenia niemieckim i włoskim gościom, mimo że mieli tylko śniadanie i obiad, a my płaciliśmy za pełne wyżywienie. Chodniki były niebezpieczne, jedna kobieta tam spadła i złamała nadgarstek. Ośrodek naprawdę się tym nie przejmował i nawet nie zaoferował niesienia talerzy podczas posiłków, mimo że miała rękę w gipsie. Śniadanie było słabe, codziennie dostawaliśmy niedopieczone tosty. Lunch i obiad były dobre, chociaż trochę bardziej zróżnicowane jedzenie byłoby mile widziane. Na śniadanie mieliśmy ograniczenie do 2 godzin, na lunch 1 godzinę 15 minut, a na obiad 1 godzinę 15 minut. Jeśli byłeś w restauracji po tym czasie, byłeś proszony o zakończenie posiłku i opuszczenie restauracji przez pana szczęśliwego menadżera restauracji. Było to pośpieszne i nieprzyjemne, musieliśmy się spieszyć z posiłkami. Czas na obiad został skrócony do 1,5 godziny, gdy przyjechała duża grupa niemiecka, ale to nie pomogło, ponieważ więcej czasu trzeba było stać w kolejce, aby dostać jedzenie, ponieważ nie wolno było samemu się obsłużyć. Przydzielano nam ten sam stolik na cały pobyt. To spowodowało więcej problemów, obrusy nie były często czyszczone i czasami były brudne. Nie będziemy wracać do tego ośrodka i mam nadzieję, że zarząd zajmie się złym stosunkiem ich menadżera restauracji.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej