Rezydent w firmie easygo jest jak widmo, czyli go nie ma. Radziliśmy sobie sami, ale aż strach pomyśleć gdyby się coś wydarzyło. Dzień przed powrotem do kraju nie zostawił dla nas żadnej informacji dotyczącej transferu na lotnisko. Musiałam wykonać kilka telefonów, żeby się tego dowiedzieć i nie mówił po polsku. Pierwszy raz się z takim traktowaniem spotykam. Nie polecam firmy easygo
Pierwszy i ostatni raz leciałam z easygo. Transport porażka, gdy przylecieliśmy musieliśmy czekać godzinę na autobus. Ale podróż powrotna to jakiś żart, czekaliśmy 2h pod wskazanym miejscem na autobus. Nikt po nas nie przyjechał. Musieliśmy jechać taksówką, aby w ogóle zdążyć na samolot. NIE POLECAM!
Pierwszy i ostatni raz jedziemy z easygo. Po przylocie na lotnisku osoba która miała nas „ogarnąć” była bardzo zdziwiona że przyjechaliśmy, nie była przygotowana na to, że do niej w ogóle podejdziemy, musiała na szybko organizować transport z lotniska do hotelu. Na autobus czekaliśmy z godzinę. Hotel- brudny, pogryzły nas pluskwy. Podróż powrotna - jeszcze większe jaja, yransport miał być o 15, nie przyjechał, ale według call center easygo był i pojechał. Kazali nam wziąć taxi na lotnisko 🙈🙈🙈
Zacznę od tego iż z ofert biur podróży korzystam od wielu lat i znam większość! z easygo wyjechałam po raz pierwszy ale też ostatni ,brak rezydenta ,na lotnisku odebrał nas pan nie mówiący ani słowa po angielsku ! dowóz do hotelu odbywał się brudnym nieoznakowanym samochodem pan nie posiadał żadnego dokumentu, żadnego potwierdzenia kim jest i gdzie chce nas zawieść, na miejscu żadnego spotkania informacyjnego, poza nr tel LOKALNEJ firmy zewnętrznej, do końca pobytu żadnej inf o transferze!